27 Nisan 2013 Cumartesi

Efsanevi Nude:MAC Myth!

Herkese merhaba!

Son 2 aydır şeftali tonlu, özellikle de şeftali-pembe ortası tonlardaki rujlara pek bir ilgi duyuyorum. Aslında aradığım ve gerçekten beğendiğim tonlar hep şeftaliye yakınmış, bu kavramla yeni yeni tanışınca emin oldum.
Güzel bir kırmızı ve pembe tonu aradığım gün MAC'te adı gibi efsane olduğunu düşündüğüm bir renk olan Myth adlı bu rujla karşılaştım. O an bütçem müsait olmayınca sonraki ilk fırsatta almak üzere aklımın bir köşesine yazdım, ve kendisi geçen haftadan beri makyaj kitimde yerini almış bulunuyor.

Ben yeterince bahsettiğime göre artık, fotoğraflar konuşsun!





MAC bu tonu "açık-nötr nude" olarak tanımlamış. Ben de ne şeftali ne de pembe, çok açık şekilde tam ortası gibi bir şey derdim sanırım. Tek başına sürüp çıkılacak bir renk kesinlikle değil, hatta ölü gibi duruyorsunuz o uygulama ile. Fakat koyu göz makyajlarında inanılmaz güzel duracak bir renk.
Myth, Satin serisinden olduğu için tamamen opak, ve hafif parlak bitişli bir ruj. Bütün MAC rujları gibi şeker gibi kokuyor.
Fiyatı da şu an 49 lira.

Sizler ne düşündünüz Myth ile ilgili? Aranızda hali hazırda sahibi olanlar var mı?
Fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın!

Herkese mutlu haftasonları diliyorum!

1 yorum:

  1. rengi soft ve çok tatlı, ama bir iki ton koyusu tam istediğim yavruağzı rengini verebilir, öyle bir ruj varsa tavsiyenizi bekliyorum.

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)