10 Mayıs 2013 Cuma

Laura Mercier Shimmer Bloc ile Işıl Işıl!

Herkese merhaba!

Son birkaç yazımda son aylarda aldıklarımı değerlendiriyordum. Bu aralar hayatımda tuhaf bir dönemde olduğumdan birkaç gündür bir şey yazamadım ama günlerdir bilgisayar başına geçip size son zamanlarda aldıklarımdan en sevdiğim ürünler arasında başı çeken Shimmer Bloc'u yazmak istedim.

Aydınlatıcılar en sevdiğimiz makyaj malzemeleri arasında. Elmacık kemiklerinde ışığı en güzel şekilde yansıtacak ürünü hepimiz arıyoruz. Bazılarımız allığa doymazken, bazılarımız da aydınlatıcıya doymaz.
Şimdiye kadar Benefit-Girl Meets Pearl ve MAC Lightscapade MSF kullandım, ama ikisini de buradan sattım. YSL Dare to Glow aydınlatıcıyı denedim fakat bana pratik gelmediğinden onu da çekilişle hediye ettim. Elimde hiç aydınlatıcı kalmadığında İstinye Park Boyner'de dolanırken yüzde elli indirimli birkaç Laura Mercier ürünü arasında satış danışmanının kuytu köşelerden çıkarmasıyla bu ürünü almış oldum.

Bundan sonrası için benim yerime fotoğraflar konuşsun.





Bobbi Brown Shimmer Brick'leri bilenler hemen bu ürünün de onu anımsattığını düşüneceklerdir. Evet aslında bana da hem isim, hem stil olarak fazlasıyla onu hatırlattı aldığım gün. Bu renklerden oluşan kombinasyonun adı "Orchid" ve benim yüzde elli indirimden alabilmiş olmam tamamen koleksiyon ürünü olmasından geliyor. Ben İstinye Park Boyner'deki sonuncusunu almış oldum o gün, en azından satış danışmanının söylediğine göre.

Bu ürünün pigmentasyonu inanılmaz başarılı. Dört üçgenden yan kısımdakiler neredeyse aynı renkteler, pudra pembesi gibiler, alt üçgen yoğun bir sedef tonu, altından çok, beyaza kaçan bir ton. Zaten aydınlatıcı için o kısım tek başına iş görebiliyor fakat tabi uygulama esnasında fırçanızla tamamını karıştırıp uygulamak da size kalmış.
Üstteki koyu mor, daha çok mürdüme kaçan bir mor. Yüzümde denemedim ama far olarak inanılmaz güzel duruyor.

Ürünün kalıcılığıyla ilgili bir şey diyemem çünkü henüz hiç kullanıp dışarı çıkmadım. Fakat konu Laura Mercier olunca hayal kırıklığına uğratacağını hiç sanmıyorum.

Bu ürünün normalde ülkemizdeki satış fiyatı 129 lira, ben 64.5 liraya almış oldum. İndirimsiz haliyle de verdiğiniz paraya değebilir fakat yurtdışından getirtebiliyorsanız kesinlikle bir yoluna bakın bence. Hatta şuradan diğer renk seçeneklerini görebilirsiniz: Sephora'da Laura Mercier Shimmer Bloc!

Siz neler düşündünüz bu ürünle ilgili?
Paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)