21 Mayıs 2013 Salı

Make Up For Ever, Püskürt ve Sabitle!

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz ay ilk defa bir makyaj sabitleme spreyi denemiş oldum Make Up For Ever'ın bu ürünü sayesinde. Aslında yabancı bloglarda çok çeşitli yorumlar vardı fakat ben hem makyaja gittiğimde su gereken durumlarda sünger ve fırçalarıma sıkmak için, hem de asıl işi olan makyaj sabitlemek üzere aldım bu ürünü.

Bu ürünün şişesi ortalama büyüklüğe sahip. MAC Fix Plus'ı yakinen görmemiş olmama rağmen onun yarı boyutunda olduğunu tahmin ediyorum. Normalde büyük boyu da olan bu spreyin Sephora'larda sadece bu minik boyu satılıyormuş.

Gelelim bunu uyguladığım iki ayrı günden değerlendirmelere...


Bu ürünü ilk denediğim gün zaten gayet kalıcı olma iddiasını başarıyla yerine getiren Yves Saint Laurent Teint Resist fondöteni kullanmıştım. Üzerine de Bobbi Brown allığımı uygulamıştım. Emin olmamakla beraber, hatırladığım kadarıyla pudra da kullandım. Hatta pudra T bölgemde maske gibi durunca, o görüntüyü doğallaştırmak için 2-3 kez sıktım bunu makyajımın üzerine.

Öğlen 2 gibi evden çıkmıştım, akşam 9da eve geldiğimde makyajım aynen duruyordu. Sanki yeni yapmışım gibiydi hatta. Bazıları bunun makyaj sabitlemeye yaramadığını söylese de ben aksini iddia edenlere katıldım. Büyük ihtimalle cilt tipimle çok ilgisi var.

Başka bir gün, ve havanın çok çok sıcak olduğu, makyajın akmaya yer aradığı bir gün bu ürün bende hiçbir değişiklik göstermedi. Makyajım sanki hiçbir ek uygulamada bulunmamışım gibi aşırı sıcakla beraber yok oldu gitti. O gün Max Factor Lasting Performance fondöteni kullanmıştım. Herhalde ilk uygulamadaki fondötenin kalıcılık vaadini fazlasıyla yerine getirmesiyle ilk seferde makyajımın aynı kalması, ikincisinde fondöten ve hava değişimiyle bu ürünün hiçbir işe yaramaması gibi bir durum oldu.

Sephora'nın asıl ve Amerikan sitesine baktığımda karma ve yağlıya dönük cilt tiplerinde bu ürünün çok işe yaradığını yazan bir sürü kişi gördüm. Ama dediğim gibi, hava değişimine göre çok da etkisi olmayan bir ürün halini alabiliyor.
Bunun dışında yapış yapış bir his vermiyor. Uygulaması gayet rahat ve kolay. Kesinlikle milyon kere sıkmanıza gerek yok, yüzünüzü örtecek kadar uygulamanız yeterli. Herhangi bir tuhaf kokusu da yok.
Fiyatı da 24 lira.

Eğer bu tip bir ürün arıyorsanız ve cilt tipiniz benimkine benzerse, uygun ürünlerle, uygun bir havada işinize yarayacaktır. Fakat aksi durumda bu ürünün etkisi her kullanana göre farklı olacaktır diye düşünüyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Mac Fix Plus'ı kullanıyorum, bu ürünler birbirini tamamlayan ürünler malesef. Kullandığın bütün ürünler hakkını vermiyorsa ozaman iyi sonuç alamıyorsun. Makyaj bazın ve fondoteninde iyiyse sabitleyici spreyler makyajı daha canlı gösteriyor:) Fiyatı Mac'e göre daha uygunmuş, güle güle kullan:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)