20 Mayıs 2013 Pazartesi

NARS'tan İpek Etkisi!

Herkese merhaba!

Geçen hafta aldığım NARS pudrayı bugün değerlendireyim dedim. Haftasonu 12 saatliğine dışarda olduğum bir gün kullanınca daha işe yarar bir değerlendirme yaparım diye düşündüm, ki merak edebilecek olanların da işine yarasın.

Bu pudrayı geçen hafta Sephora'da Benefit'in "They're Real" adlı rimeli için ödeme yapmak üzereyken Black Card ile %10 indirim hakkım olduğunu söylediklerinde NARS'tan ilk kez bir şey almış olayım diye bütün ürünlere bakarken aldım. Bu aralar kullandığım hiçbir pudradan memnun kalmayınca (MAC MSF ve Kryolan transparan sabitleme pudrası) kendi cildim için en uygun pudrayı arama macerama bu pudrayı da eklemiş oldum.

Önce fotoğraflar gelsin, sonra ise özellikle de benim cilt tipimle aynı özelliklere sahip olanlara yardımcı olacağına inandığım detaylı değerlendirme yazım.





Önce iyi yönleri...

Yardımcı olan satış danışmanının söylediğine göre bu pudra paraben içermiyor. Bu açıdan iyi çünkü paraben kanserojen bir madde ve cildimizde kullandığımız ürünlere çok dikkat etmemiz gerektiği düşünülürse buradan bir artı verebiliriz bu pudraya.
Kompaktın içerisindeki ayna klasik NARS ambalajı olsa da gayet güzel bir büyüklükte, pudrayı tazelemek üzere çantanıza atacağınızdan bu da güzel bir yönü.
Bu pudranın beni en çok etkileyen ve ancak eve gelip kendimde denediğimde görebildiğim özelliği şimdiye kadar denediğim en ipeksi pudra olması. Hani şu yabancı bloglarda "finely milled" denen, mükemmel şekilde inceltilmiş pudralar var ya, işte bu hayatımda denediğim en mükemmel yapıdaki pudra diyebilirim o açıdan.
Şimdiye kadar hiçbir pudranın vermediği bir his verdi dokunduğumda, büyük taneler halinde elime falan gelmedi, çok uyguladığım için burnumun üstünde birikip maske gibi durmadı. Bu açıdan inanılmaz, inanılmaz güzel!
Fakat bunlardan sonrasına bakacak olursam...

Benim T bölgem, hele de havalar bu kadar ısınmışken İNANILMAZ yağlanıyor! Resmen hiçbir pudra bunun hakkından gelebilecek gibi değil. Eğer siz de aynı şeyden şikayetçiyseniz bir matlaştırıcı baz (aklıma Benefit'in Porefessional'ı geliyor mesela) kullanmadan tek başına bir pudradan yağlanmayı gizlemesini beklemek çok zor. Tam hesap yapamadım mesela ama bu pudra tahminimce en fazla 2 saat önledi T bölgem, özellikle de burun bölgemdeki parlamayı. Sonra yeniden uygulama yapmam gerekti.

Bir büyük eksi de yeniden uygulama esnasında görüldü. Bu tarz ürünler içerisinde gelen süngerimsi aplikatörler zaten genel olarak işe yaramıyorlar ama yanımda koca bir fırça da taşıyamam diye ona güvenerek yola çıktım, fakat o incecik sünger uygulamada inanılmaz kötü bir sonuç verdi. Yağlanan T bölgesinde pudra resmen çizgiler halinde birikti ya da burun hatlarında toplandı kaldı. Çamur gibi göründü ve öyle olunca resmen ıslak mendili elime aldığım gibi oradaki bütün makyajı silmem gerekti.
Yani ben böylece anladım ki, özellikle de bu havalarda kesinlikle matlaştırıcı kremler, bazlar kullanmadan bir pudradan yağlanmayı gizlemesini beklemek hayal kurmaktan başka bir şey değilmiş.
Bir önemli yön daha, satış danışmanının söylediğine göre bu pudra SPF içeriyor. Yani fotoğrafla işiniz olduğunda kesinlikle tercih etmeyin, yoksa iyice parlarsınız. :)

Kendi açımdan bakınca bu ürünü bir daha almayı düşünmem herhalde, ama normal ve hatta kuru bir cilt için, son karede de görebileceğiniz üzere, kapatıcılık aramayan birine fondöten sabitlemede çok iyi gideceğine inanıyorum. Özellikle de o ipeksi dokusu kesinlikle hak ediyor bir NARS ürününe verilen parayı.

Sizden bu ürünü kullanan var mı? Özellikle de benimki gibi bir cilde sahip olan? Varsa önerileri, görüşleri nelerdir?
Paylaşmayı unutmayın!

ARTIK YOUTUBE'DAYIM!
Youtube'dan beni takip edebilir, kanalıma abone olarak videolarımı izleyebilirsiniz :)
Bengisu Ayşe Youtube kanalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)