16 Mayıs 2013 Perşembe

Ufacık Bir Alışveriş Ve Yakında Başlayacak Çekiliş!



Herkese merhaba!

Bugün sonunda ufak ötesi de olsa bir alışveriş yaptım. Aslında aklımda bir sürü şey vardı bakmak istediğim fakat aklımdakilerden sadece birini aldım. Yine de merak ederseniz neler için yola çıktım, önce onlardan bahsedeyim.

Malum, havalar inanılmaz ısındı. Artık maske gibi örten fondötenlerden sıkıldım. Bir Yves Saint Laurent bağımlısı olarak geçen senenin ikinci yarısı gibi piyasaya giren Touche Eclat fondöten bugün almayı en çok istediklerim arasındaydı.


Mağazada fondötenin yapısını elimde denedim. Mükemmeldi resmen! Ama hem yoğun bir şekilde güneş koruyucu sürdüğümden hem de mağazanın güçlü ışıklarından olsa gerek, bir de karma olunca cildim, ve matlaştırmak için öncelikle baz olarak hiçbir şey uygulamayınca fondöten resmen yüzümde yok oldu. Hiçbir şey göremedim. Ne renk eşitleme, ne bir gram kapatıcılık. Tek gördüğüm şey ışıl ışıl bir ciltti.
Zaten aşırı yağlanan T bölgem parlarken bir de yanaklarıma benzer bir parlaklık gelince iyice yağlı göründü cildim. Normal ya da kuru cilde sahip olsam kesin atlardım bu fondötene! Ama dediğim gibi, hem baz olarak uyguladığım 50 faktörlük korumalı güneş kremi, hem de mağazanın ışıklarıyla Touche Eclat hayallerim suya düştü.

Aylardır almak istediğim They're Real maskarayı denemek için bugün kirpiklerimi sadece kıvırıp çıktım. Mağazaya girer girmez denediğim rimel bütün o övgüleri hak ettiğini düşündürdü bana. Belki Lancome'un meşhur rimellerine de göz atarım diyordum ama sonra Boyner'i dolansam da tekrar dönüp They're Real'ı aldım.

Kasada ödeme esnasında Black Card'ımla yüzde 10 indirim hakkım olduğunu öğrenince NARS'tan ilk kez bir şey alayım dedim. Aklımda ilk olarak allık vardı fakat sonra hala iyi bir pudram olmadığını hatırlayınca Pressed Powder serisinin Eden rengini bana uygun gören satış danışmanına denettikten sonra aldım.

Sonra da uzun zamandır planladığım çekilişim için sizlere MAC'ten Vegas Volt ruju kapıp, işimi bitirdim.

Çekiliş postum için hediyenizin fotoğrafı hazır. Vegas Volt'u ben ilk olarak geçen yıl bir çekim ihtimali için aklımdaki makyaja uygun ruj ararken bulmuştum ve daha sonrasında blog satışı ile satsam da her zaman en sevdiğim MAC rujları arasında oldu. Makyaja renklerin geldiği bu sıcak havalarda mercanımsı kırmızı olan ruju birinize hediye edecek olmam bana bile heyecan veriyor :)

Yakın zamanda kendime aldığım diğer iki ürünün değerlendirme yazısı huzurunuzda olacak. Fakat bugün "ah biraz zengin olsam da şunları da alabilsem..." dememe neden olan ve hiç aklımda yokken görüp vurulduğum üç ürün vardı ki, "imkanı olanlar en yakın zamanda görsün!" diyerek yazımı sonlandırayım :)

Laura Mercier'in body scrub serisinden Amber ve vanilyalı olanına resmen öldüm, bayılmak da değil! Koskoca bir kavanoz içerisinde ve öyle bir kokusu var ki, "oradan bir tatlı kaşığı lütfen!" diyesim geldi.


Amaçsızca dolanırken Clarins standında pembe tonundaki "Instant Light Perfector" ürününü denedim. Bu inanılmaz güzel bir aydınlatıcı!


Sevil'de dolanırken Armani'nin bahar koleksiyonuyla çıkardığı bu palete resmen bittim! Hem farların rengi, hem resmen kaymak gibi o sürümleri, o mavi yansımaları olan mor, o üst kısımdaki ışıltılı pudra... Ne olurdu şu kadarcık palet 195 lira olmasa?

Tabi daha bir sürü makyaj malzemesi denedim bugün ama aklımda ve gönlümde bunlar yer etti. Belki önümüzdeki aylarda birini almak kısmet olur.

Çekilişim yakında başlıyor, ben heyecanlıyım, ufacık bir hediye de olacak olsa sizler de beğenirsiniz umarım.
Çekiliş postunda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)