27 Haziran 2013 Perşembe

Sephora Göz Roll-On'u

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz hafta biten MAC Mineralized Charge Water göz kremimin ardından daha makul fiyatlı bir alternatif ararken İstinye Park'taki satış danışmanının tavsiyesi üzerine Sephora'nın roll-on tipli bu göz kremini aldım. MAC'in göz kremi 95 lirayken bunun 37 lira civarında olması benim için fazlasıyla cezbedici bir noktaydı.



Bu ürünün en çok ambalajının sağladığı pratik kullanımı beğendim. Aplikatörünün başında dönen 3 metal top var tüpün içerisindeki kremi uygulamak için. Uygulama esnasında biraz baskı yaparak tüpün içindeki ürünü göz çevrenize uygulayabiliyorsunuz.

Ürünün herhangi bir rahatsız edici kokusu yok. Parfümlü değil ama içeriğindeki kimyasallardan da kötü bir kokuya neden olmuyor.

Kanserojen bir madde olan Paraben içermiyor.

Bu fotoğrafta görebileceğiniz gibi şeffaf renkli bir krem.


Sudan biraz yoğun kıvamda, roll on ile uyguladıktan sonra yedirmek gerekmeyecek kadar hafif.

Gözü rahatsız etmiyor, en azından benimkini etmedi.

Bütün bu güzel yönlerinin yanında, ben bunu şişlik sıkıntısı çekiyorum diye almadığımdan o açıdan ne kadar işe yaradığını bilmiyorum. Eğer göz çevresini aydınlatma, mor halkaları azaltma sıkıntınız varsa -benim gibi- bundan bir şey beklemeyin, işiniz yine kapatıcıya kalıyor çünkü hiçbir değişim gözlemlemedim şu bir haftalık kullanımımda.
Nemlendirme bakımından çok da etkili değil, tahminimce etkisi 1 saate kadar sürüyor, sonra tekrar uygulamak isteyen için tekrar uygulamak gerekiyor. Ben sabah ve akşam kullanmayı tercih ettiğimden hemen emilip gitse ve nemsizliğe sebep olsa da gün içinde tekrar tekrar uygulamıyorum.

Fiyatı 36,90.

Bir daha alır mıyım? Muhtemelen almam. Kullanımı çok rahat ve başlığın verdiği serinletici his güzel. Fakat asıl isteğim iyi nemlendiren bir göz kremiydi ama bunda o açıdan pek bir şey bulamadım. Bu da bana cilt bakımı için ne kadar fazla para verirsen, o kadar iyi ürün alırsın mantığını doğrulatmış oldu.

Sizlerin var mı iyi bir nemlendiren göz kremi öneriniz?
Paylaşmayı unutmayın!

2 yorum:

  1. Shisedo anti dark circle. Ve lancome genific tam senin ve tabii benim istedigim ve istedigin seyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome'a da Shiseido'ya da hemen baktım şimdi internetten, Lancome değil ama Shiseido çok fena aklıma girdi :)) Zaten nemlendiricisini denemiştim geçen sene ve hayran kalmıştım.
      Eğer bütçem el verirse bu bittikten sonra muhtemelen Shiseido'yu denerim :)
      Teşekkürler güzel tavsiyeniz için :)

      Sil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)