1 Ağustos 2013 Perşembe

Bitenler - Temmuz 2013



Herkese merhaba!

Uzun zaman sonra bir "Bitenler" yazısı için birkaç bitmiş ürünümü bir araya getirdim ve sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım son bir yılda neler bitmiş?

1. Glow by JLo Parfüm: Takip edip de bilmeyen çok kişi yok sanırım, ben çocukluğumdan beri bir Jennifer Lopez hayranıyım! Geçtiğimiz yıl 14 Kasım'daki konserinin sonrasında 13 yıllık hayalimi gerçekleştirip, kendisiyle tanışma fırsatı da edinmiştim. Ondan 3 hafta sonraki doğumgünüm için kuzenimden aldığım üç harika hediyeden biri de buydu. Şişesi buzlu, mat cam gibi, kokusu da çiçeksi, ferah ve gündelik kullanıma uygun. Çok kalıcı değil ama feminen bir havası var. Bunu normalde Prada Candy kullandığım için evde kullanmayı tercih ettim ve üç dört ayda bitirdim.

2. Diadermine Göz Makyajı Temizleyicisi: Uygun fiyatlı ve hemen marketten alabileceğim, waterproof maskara çıkaran bir temizleme ürünü ararken bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. Yağ-su karışımı temizleyicilerden ama ben yine de beğendim. Çünkü Clinique'in temizleyicisi bile bende waterproof maskarayı çıkarmazken, bu gayet rahat çıkardı. Tavsiye edebilirim.

3.Clarins Hydra Quench Serum (deneme boyu): Bu, geçen yıl eylül ayında yaptığım bir alışverişte hediye edilen birkaç deneme ürününden biriydi. Nemlendirme serumuymuş sanırım. Hiçbir etkisini görmedim. Sadece hafif tuzlu su kokulu, biraz yağlı bir su gibi. Ne işe yaradığını bile anlamadan, o ufacık boyu bile bitirmeden attım.

4.Estee Lauder Sumptuous rimel: Bu herhalde en heyecanla aldığım ürünlerden biriydi geçen sene, bitirdiğimden değil, üç ay bile değil de dokuz ay kullanmaya kalktığımdan attım sonunda. Çünkü haliyle kurudu. Benefit They're Real ve YSL Effet Faux Cils gibi rimeller denememe rağmen bu hala en büyük favorim. Fakat 88 lira gibi mantıksız bir fiyata almak bana pek akıllıca gelmedi bu sefer. Şimdilik Benefit'le idare ediyorum. Eğer fiyatını sorun etmezseniz gündelik makyaj için harika bir rimel, kesinlikle tavsiye ederim.

5. MAC Mineralized Charge Water Göz Kremi: Bunu Görkem'in övgü dolu yazısı üzerine aldım, bir kutuyu bitirmek 5 ay bile almadı. Gerçekten çok çok güzel nemlendiriyor, kapatıcı için harika bir baz sağlıyor. Fiyatı en son 95 liraydı ama hakkını kesinlikle veriyor. Ben de kesinlikle tavsiye ediyorum.

6. Bobbi Brown Extra Repair Serum (deneme boyu): Bu ürün, kozmetik kullanım hayatım boyunca en tuhaf duyguları yaşamama sebep olan ürün. Aralık ayındaki bir alışverişimde iki adet numunesini verdiler, ilk denediğimde mucize olduğundan emindim. T bölgemde ölü deri oluşumunu iki gün kadar ertelemiş, cildime dolgunluk ve harika bir nem, yumuşaklık kazandırmıştı. Sonra ya cildim alıştığından ya da ilk etkisini göstermediğinden aynı şeyi bir daha hiç hissetmedim. Ülkemizdeki fiyatı da 295 lira olunca zaten hiç yanaşmadım. Başta o fiyat bile verilir diye düşünürken, sonra hiçbir yararını görmediğim bir ürün oldu. Belki deneme boyu olmasıyla da ilgisi vardı, bilmiyorum.

7.Innova Pudra: Bu benim hayattaki ilk pudram. Çok güzel, hafif bir çiçek kokusu var. 2 yıl öncesine kadar Inglot'un o yoğun, kremsi kapatıcısını sabitlemek için en büyük arkadaşımdı. Bir de daha ilk kez ve bilinçsiz olarak aldığımda kendi ten rengimden en az iki ton koyu olunca yüzüme fondöten gibi kullandığımda arkadaşlarım tatilden mi döndün diye soruyorlardı -hem de kış ortasında, komik bir durum-. Aylardır dolabımın bir köşesinde duruyormuş, aslında ilk olduğu için saklayacaktım ama attım. Kolay kolay bulabileceğinizi sanmıyorum ama kapatıcı sabitlemek için güzel bir pudra, hem de mis gibi kokuyor.

İlk "bitenler" yazımdan şimdilik bu kadar. Sizin, bunların arasında olan favorileriniz var mı? Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)