19 Ağustos 2013 Pazartesi

Chanel Stylo Yeux Suya Dayanıklı Otomatik Göz Kalemi

Herkese merhaba! Geçtiğimiz hafta çekilişim için ürün ararken (hala katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz) aslında ilgimi neredeyse hiç çekmeyen bir şeye, Chanel'in otomatik göz kalemlerine takıldı gözüm. Açık tonları bile benim için daha çok merak uyandırırken, mağazada denediğimde ışıltılı kahve gibi gördüğüm bu tonu aldım.




Mağazada ışıltılı kahve gibi görünen ton, dışarıda ve gün ışığında boz bir mor gibi görünüyor. Işıltısı yine aynı ama hangi renk olduğunu anlatmak zor. İngilizce'den çevirisiyle kahverengimsi gri olan bu renk, bana göre de biraz morluk içeriyor gibiydi.
Üst kirpik dibinde genelde yoğun derinlik isteyen biz Türk hanımlarına pek gidecek bir ton değil. Ben biraz yumuşak bir ton diye düşünerek aldım ama beni bile tatmin etmedi. Fakat alt kirpik diplerinde çok güzel bir gölge yapıyor. Bu açıdan çok beğendim.

Kalıcılık bakımından henüz bir tam günde denemiş olmasam da eminim uzun süre kalıcı, çünkü bu otomatik göz kalemi serisi en çok da kalıcılığı ile ünlü. Fakat pigmentasyon bakımından yorumlarsam uygulanır uygulanmaz rengini aynen vermiyor, birkaç kez üstünden geçmek gerekiyor ki bunu pek beğendiğimi söyleyemem.
Bana göre bir kalemden daha çok, dumanlı göz makyajı için baz oluşturacak nitelikte bir ürün. Uygular uygulamaz dağıtacak olursanız güzel, yoksa hemen kuruyor ve baskı bile uygulasanız oynamıyor.

Fiyatı 67 lira.

Çok da sevdim diyemeyeceğim ama en azından bloguma bir çeşitlilik kazandırdı, bu açıdan memnunum. :)) Sizler ne düşündünüz? Fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)