10 Eylül 2013 Salı

Son Aylarda En Çok Kullandıklarım

Herkese merhaba!
Son aylarda şunu fark ettim, dışarı çıktığımda -neredeyse- hep aynı şeyleri kullanıyorum. Yazın nedense elim göz kalemi ya da liner tarzı hiçbir şeye gitmiyor. Ruj zaten kullanmıyorum. Far deseniz iki üç ayda bir, o da çok özenip çıkmak istediğimde. Ama bunun dışında yok gibi duran makyaj için (ki gerçekten, makyaj konusunda derin bilgisi olmayanlar, makyaj yaptığımı söylediğimde inanmıyor) hep bu ürünleri kullanmışım ve hepsinden de ayrı memnunmuşum.
Her birini ayrı tavsiye edebileceğim ürünleri siz de görün istedim.


Sırasıyla:
Benefit Boing kapatıcı: Yoğun krem yapıda olan bu kapatıcıyı "How to Look the Best At Everything" kitiyle beraber almıştım. Sanırım normalde buradaki gibi iki farklı ton bir arada satılmıyor, o yüzden kitle gelen en kullanışlı şey bu olmuştu. Kapatıcılık oranı çok güzel, benim hiçbir zaman düzene girmeyen uykularımdan gelen mor göz altlarımı gayet güzel kapatıyor. Biraz fazla uygulandığında göz altı çizgilerine hemen doluyor ama iyi yedirirseniz pek sorun çıkarmıyor.

Max Factor Lasting Performance Fondöten: Drug store a kaçabilecek ürünler arasında tartışmasız en sevdiğim ürünlerden biri bu fondöten. İki yıldır kullandığım YSL ve MUFE fondötenlerden daha çok severek kullanıyorum. Genelde yüksek bir kapatıcılık, saten bitiş, ve başörtüme diğer fondötenlere nazaran daha az bulaşacak bir şey istiyorsam bunu kullanıyorum. Dediği gibi uzun süre de kalıyor.

NARS Pressed Powder-Eden: Fondötenimi sabitlemek için kullanıyorum bu pudrayı. En sevdiğim özelliği ipek gibi olması ve tenimin üzerinde birikme yapmaması. Hem kapatıcı hem fondöten sabitlemek için çok güzel. Muhtemelen birkaç aya dibini görürüm çünkü istikrarla kullanıyorum.


Kirpik kıvırma makasım: 2 yıl önce yakınımızdaki süpermarketten deneme amaçlı almıştım. Bir markası bile yok ve sanırım 1 liraydı. Ona rağmen yenisini alma ihtiyacı hissetmedim. Bazen rimel sürmeyecek bile olsam kirpiklerimi kıvırıp çıkıyorum. Sadece bu işlemle bile "sen rimel mi sürdün" diyenler oluyor.

Benefit They're Real rimel: En sevdiğim özelliği, kirpik kıvırma makasıyla aldığınız o kıvrık görüntüyü aynen tutması. Bir de daha uzun kirpikler sağlayınca özellikle de kaş ve gözü arasındaki mesafe az olanlar için o meşhur "kirpiklerim kaşıma değiyor" efsanesi gerçekleşebilir.


MAC Style allık: Altın yansıması olan, turuncumsu şeftali bir allık bu. Son 2-3 haftaya kadar takıntılı şekilde kullandığım Bobbi Brown-Maui allıktan buna geçtim. Bunu da çok seviyorum çünkü ışıltı dozu çok hoş ve verdiği rengi turuncuya çalan şeftali gibi görüyorum kendi fazlasıyla açık tenimde.

NARS Albatross aydınlatıcı: Aldığımdan beri aşk yaşadığım ürünlerden biridir. Makyajla zerre kadar ilgisi olmayan bir arkadaşım bile gördüğünde "senin şu elmacık kemiklerinin üzerindeki o harika şey ne?" demişti, çok alakasız insanlardan güzel övgüler alan, beğenen herkesin "ne sürdün yüzünün şurasına" diye sorduğu, güzeller güzeli aydınlatıcı. Kesinlikle tavsiye ettiğim ürünlerin içinde büyük bir yeri var.


Bütün bunlar olur da fırçasız uygulama olmaz tabi. Innova fırçam hayattaki ilk fırçam. Bunu Huzur giyim mağazalarından ilk pudramı aldığımda almıştım. Tek bir kılı dökülmedi iki yıldan fazladır ve piyasada bulunan bir sürü fırça içinde en en yumuşağıydı şimdiye kadar gördüğüm. Sonrasında "first ever" MAC fırçam, pek meşhur 217 geliyor. Eğer fırçalığımda temiz olarak duruyorsa göz altı kapatıcısını sabitlemek için bunu kullanıyorum çünkü pudra fırçası o bölge için büyük gelebiliyor. Allık ve aydınlatıcımı da sırasına göre MAC 116 numaralı allık fırçamla uyguluyorum.

Burada gördüğünüz her üründen ayrı memnunum. Hepsi de almaya değer ürünler. Eğer uzun zamandır aklınızda olan ve "alsam mı almasam mı?" dediğiniz bir şey varsa içlerinde, bence vereceğiniz paraya değer.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)