13 Eylül 2013 Cuma

Yoğun Liner Uygulamalı Göz Makyajı

Herkese merhaba!

2 gün kadar önce aldığım L'oreal likit liner ı denemek isterken yine bir ürün denemesi diye başladığım şeyden tam takım makyaj çıkardım. Özellikle gözlere yoğunlaştığım için gözleri tam çerçevelediğim ve hafif kuyruk attığım bu göz makyajını sizlerle paylaşmak ve sırasıyla neler uyguladığımı yazmak istedim.
Yaptığım makyaj şöyleydi:


Sırasıyla...


L'oreal'in likit liner ı ile üst kirpik çizgimin ortasından başlayıp, dışa doğru bir hat çektim. Ardından iç yarısını da dışa oranla daha ince olacak şekilde çekip, tamamladım.
Gözümün içine, hem üst kirpik diplerine hem de alt kirpik diplerine MAC'in siyah göz kalemi Engraved'i uyguladım.


Alt kirpik çizgisine liner çekmek bence pek kolay bir iş değil ve ne likit liner ne jel ne de kalem hafif durmuyor, çok göze batıyor. The Balm'ın Nude Tude paletindeki siyah ton olan Serious'ı alt kirpik çizgimin tamamına gölge yapacak şekilde MAC 219 kalem fırça ile uyguladım. Tabi ki dümdüz çekmek zor oluyor, ama bu konuda bana yardım edecek olan ürün de hemen ardından geldi.


Benefit Boing kapatıcı kitimi ve Sephora kapatıcı fırçamı alarak, alt kirpik çizgimde yarattığım gölgeyi düzleştirmek ve düzeltmek için dümdüz bir kapatıcı hattı uyguladım. Kapatıcıyı tamamen uygulamayıp farla yaptığınız gölgeyi bırakmayı unutmayın. Yoksa bir anlamı olmaz.


Göz içine çektiğim kalemi sağlamlamak için MAC jel liner serisi Fluidline'ın siyah tonu olan Blacktrack'i 209 numaralı liner fırçası ile çektiğim kalemin üstüne geçtim. Böylece hem kalem ilk yoğunluğunu koruyor hem de uçup gitmiyor.

Kirpiklerimi kıvırıp kıvırmadığımı hatırlamıyorum ama bolca Benefit They're Real maskara ile makyajımı tamamladım. Tabi böyle güçlü bir makyajda kaşlar da önemli. Kaşlarımı da Kryolan'ın mat far serisindeki Sudan tonu ile doldurdum.

Makyajımı sadece liner makyajı olmaktan çıkarıp biraz daha zarif bir hava katmak için...

The Balm'ın Nude Tude paletindeki Stubborn ve Selfish tonlarını karıştırarak göz kapağıma uyguladım. Gözün en iç kısmındaki aydınlığı yaratmak için Sassy ve Stand-offish tonlarını karıştırdım, Yves Rocher'in kalem fırçasıyla uyguladım. Gözlerimi biraz daha derin göstermek ve makyaja da biraz gölge katmak için Sultry tonunu çok hafifçe uyguladım. En içe uyguladığım aydınlığı ve göz çukuruna uyguladığım mat kahve tonunu fazla gelmişse temiz bir fırçayla biraz dağıttım.

Yüzümün geri kalanında Bobbi Brown Maui allık, fondöten olarak Kryolan TV paint stick, dudak makyajında da yazısını dün yazdığım L'oreal Glossy Balm'ı kullandım. Aydınlatıcıda son zamanlarda hep yaptığım gibi yine NARS Albatross'u tercih ettim.

Bu tip göz makyajlarını gerçekten çok seviyorum. Çok uğraştırıyorlar ama bence sonuca bakınca değiyor.
Sizler nasıl buldunuz?
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)