27 Ekim 2013 Pazar

Chanel Inspiration Krem Allık

Herkese merhaba ve iyi pazarlar!

Geçtiğimiz ay hayatımda ilk kez bir krem allık aldım, o da Chanel'in 64 numaralı İnspiration adlı allığı oldu. Aslında krem allık hiç denememiş olan çoğunluğumuz fazlasıyla korkarız hele bir de nasıl uygulanacağını bilmeden ve sentetik bir allık fırçamız olmadan krem allık almaktan, ama konu Chanel olunca ve Chanel de bünyesindeki ilk krem allıkları geçtiğimiz yaz ortası piyasaya sürünce artık dayanamadım ve en beğendiğim tonu aldım Demirören Sephora'dan.

Chanel'in böyle kompakt haldeki ürünleri genelde logo baskılı kadife bir kese içinde geliyor. 


Krem allık serisinin kompaktları pudra allıklarınkinden daha küçük.



Çok tatlı bir tonu var bu pembenin. Sanırım yine aynı hafiflikteki Revelation adlı şeftali tonuyla bunun arasında kalmıştım fazlasıyla. Ama bir anda iki tane birden almayacağım için bunu seçtim.

Ürün ne kadar krem olsa da uygulandıktan kısa bir süre sonra pudraya dönüşüyor yüzünüzde. Sanki uygulandığı yere sabitleniyor kalıyor siz silene kadar. Ama tabi altına kullandığınız fondöten ne kadar "ıslak" yani parlak ve matlaşmayan yapıdaysa allığın uçma ihtimali de o kadar artıyor. Fakat üstüne pudra geçerseniz bir sorun yaşamazsınız. Tabi bu durumda pudranın rengi allığın rengini hafifleteceği için allığı biraz yoğun uygulamakta fayda var.

Ben cildim fondöten gerektirmeyecek kadar iyi durumda olduğunda bunu yanaklarıma parmaklarımla sürüp dağıtıyorum. Dediğim gibi gayet güzel sabitleniyor kendi kendine. Ne kadar yoğun isterseniz o kadar kat geçebilirsiniz. Fakat benim en sevdiğim yoğunluğu belli belirsiz ve yanaklarınız doğal haliyle kızarmış gibi olanı.

Her ne kadar şu ana kadar çok fazla kullanamamış olsam da tonunu çok beğendiğim ve pembe allık arayanlara önerebileceğim bir allık Inspiration. Benim gibi hiç krem allık tecrübesi olmamış biri de Chanel sevdasıyla ülkemizde bulunan 6 renk seçeneğinden kendine en çok hitap edene atlayabilir.
Piyasa fiyatı 97 lira fakat ben indirim kuponumla 77.4 liraya almıştım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)