16 Ekim 2013 Çarşamba

Dolce & Gabbana Kozmetik Artık Türkiye'de!

Herkese iyi bayramlar!

Umarım bayramınız sevdiklerinizle, sağlık, huzur ve mutlulukla geçiyordur. Size hemen kısa bir haber vermek istedim, Dolce Gabbana kozmetik artık Türkiye'de! Kendisiyle bugün birebir Zorlu Center'daki Sevil'de karşılaştım, kocaman bir stand, bir sürü ürün seçeneği ve geniş bir renk skalası var. Ojelerden onlarca renkte rujlara, ve hatta makyaj fırçalarına kadar Dolce Gabbana'ya kavuşmuş bulunmaktayız. Markayı ülkemizde görmek isteyenler Avcılar-Zincirlikuyu hattının son durağı olan Zincirlikuyu durağında inip Zorlu Center'a rahatça gidebilir ve marka standına bir göz atabilir.





Benim keşif için çok zamanım yoktu fakat bir iki allık ve rujunu hemen swatch için denedim. Güzelce zaman ayırmayı gerektirecek kadar büyük bir stand gördüm açıkçası. Geniş zamanım olduğunda rahat rahat bakarım umarım.

Umarım bu haber sizin de benim kadar ilginizi çekmiştir. Herkese tekrar iyi bayramlar ve bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)