30 Ekim 2013 Çarşamba

Guerlain ile Mercan ve Işıltılı Kahve

Dünkü yazımda tanıttığım ve bayıldığım Guerlain far paletiyle mercan ve kahve tonlarındaki bu makyajı ortaya çıkardım. Paletteki bütün tonları kullandım bu makyajda. İlk olarak baz için MAC Painterly krem farı göz kapağının tamamına uyguladım. Liner için de MAC Blacktrack jel liner ve yine son zamanlarda yazısını yazdığım YSL Effet Faux Cils rimel ile makyajımı bitirdim. Kaşlarımı da Benefit Gimme Brow ile doldurdum.

Şimdiye kadar en sevdiğim göz makyajını ortaya çıkardım bu sefer. Özel günlerde siyah ya da mercan tonda elbise tercih ettiğinizde böyle bir makyaj tercih edebilirsiniz. Ben bunu tam olarak mercan ve siyah tonunu yarı yarıya paylaşacak bir kıyafetimi düşünerek denedim.




Önceki yazıda görebileceğiniz far paletindeki mercan tonunu göz kapağımda çukurluğa kadar uyguladım. Ardından kahve tonlarının açık olanıyla göz çukurluğuna gölge uygulaması yaptım, ve gözün dış yarısına en koyu kahve ile gölgeyi belirginleştirdim. En koyu kahve ile gözün dış üçte ikilik kısmına alt kirpiklerde gölge için farı kalem fırça ile tekrar geçtim, en aydınlık ton ile de gözün en iç kısmını, alt kirpiklerin içten üçte birlik kısmını ve kaş altını aydınlattım. Daha sonra da MAC Blacktrack jel liner ile hafif ve kalın kuyruklu liner çektim, gözümün alt kirpik dibine, içine MAC Engraved göz kalemimi yoğun şekilde uyguladım ve kalıcılığını arttırmak için MAC Blacktrack jel liner ile kalemin üzerinden geçtim. Merak ederseniz, kapatıcı olarak da Benefit Boing kullandım.

Bu makyajı haftaya biraz daha değiştirerek yapma ihtimalim var. Umarım o zaman da buradaki kadar içime siner.
Sizler de beğendiniz mi? Düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)