29 Ekim 2013 Salı

Guerlain Les Fauves Far Paleti

Geçtiğimiz günlerde aradığım ve hayalimdeki gerçek mercanı bulundurduğunu bildiğim tek far paleti olan Les Fauves sayesinde ilk kez Guerlain'dan bir şey almış oldum. Aslında 2012 yaz sezonuyla çıkan bu far paletini Temptalia'da görür görmez aklıma kazımıştım ama bir türlü yeri gelmemişti almaya. 

Aldığım gün elimde swatch denemesi bile yapmadan Debenhams'a girip yardım isteyerek bu paletten bir tane istedim. Daha iyisini bulur muyum eder miyim demeden de aldım.

Guerlain bir sürü harika ürün üreten, çok iyi ve iddialı kozmetik markalarından biri. Bileni çoktur, Chanel'i bile sollar fiyat bakımından. Özellikle Terracotta serisiyle, bronzerlarıyla ünlüdür ama ruj ve farları da bir o kadar iyidir. Ben de markayla bu far paleti sayesinde tanışmış bulunmaktayım.

Far paletinin ambalajı çok şık ve ağır. Bu ağırlığının büyük kısmını ayna olan kapağına borçlu.
Ambalajla ilgili sevmediğim yönü parmak izlerini anında leke gibi üzerinde bırakması. Tutar tutmaz yapış yapış izler kalıyor. 


Palete baktığınızda 3 kahve 1 de mercan tonundan oluşan bir dörtlü olduğunu zannediyorsunuz ama swatch denemesinde bulunur bulunmaz çok farklı ve şık tonlarla karşılaşıyorsunuz.


Farlar inanılmaz pigmentli fakat doğruyu söylemek gerekirse tozutuyorlar. Özellikle de mercan tonlu far fazlasıyla yayılıyor kutuya. 
Özellikle de sağ ve sol şeritteki tonlara bayılıyorum çünkü bol ışıltılılar ve sağdaki en açık olan ton gözün en iç kısmında harika duruyor. Tek başına uyguladığınızda gözünüzde mercanımsı altın gibi duruyor o da, kompaktta göründüğünden çok daha farklı duruyor ve bu beni biraz şaşırtmıştı, ama bence bu da güzel bir yönü.

Hayalimdeki makyajı dün gece bu far paletini ilk kez deneyerek ortaya çıkardım ve gerçekten aşık oldum! 2 yıldır yaptığım onca makyaj içinde en beğendiğim bu oldu ve 4-5 arkadaşımla da fotoğraflarını paylaştım, herkesten çok güzel tepkiler aldım.

Guerlain'ın bu harika far paletiyle yaptığım göz makyajı yarın blogda.
Eğer çok iyi ve ambalajıyla, kalitesiyle ve duruşuyla memnun kalacağınız bir far paleti arıyorsanız, 167 lira gibi yüksek bir fiyatın bile fazlasıyla hakkını veren Guerlain Êcrin 4 Couleurs serisini öneririm çünkü her far paleti ayrı güzel. Öyle ki bunu aldıktan iki gün sonra Amerika'dan gelmek üzere birebir görmediğim başka bir paleti daha aldırdım kuzenime. Onu da haftaya blogda görebileceğinizi düşünüyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. renkler çok güzelmiş. ama guerlain aşırı pahalı bir ürün bence maalesef..

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)