23 Ekim 2013 Çarşamba

Sephora 12 HR Waterproof Göz Kalemi - 19 "Go For A Ride"

Herkese merhaba!

Son zamanlarda arayı yine açtım, farkındayım. Ama fotoğrafları hazır çok güzel üç ürün değerlendirmesi daha yolda ve bu sefer biraz daha "her keseye hitap edebilecek" türden bir ürün değerlendirmesiyle geldim.

Sephora'nın kendi markasına ait makyaj ürünlerinden şimdiye kadar sadece bir mavi likit liner edinmiştim. O da tam bir deniz mavisi olduğundan ve tene resmen işlenip kaldığından (gözümü kazıya kazıya çıkarmıştım, kötü bir tecrübeydi) kullanmaya yer olmadı hiç.
Bu göz kalemini bayramda kuzenimden aldım. Elinde biriken makyaj malzemelerinden bu ve iki saç bakım ürünü deluxe tester ı, bir de Sephora far kaptım bir tane. Far da önümüzdeki günlerde blogumda olur.

Önce fotoğraflar gelsin!


Açıkçası ben blogda değerlendirmeye bir şeyler olur diye almıştım bunu en çok, ama yeşilin tonuna, simli ama ucuz bir görüntüsü olmayışına bayıldım. Ayrıca "kaymak gibi" sürülüyor, yumuşacık ve bol pigmentli. MAC'in göz kalemlerine bayılırım ki bunu daha bile çok beğenmiş olabilirim.

Gözümdeki duruşu da böyle. Bence harika!



Göz içinde ne kadar kalır, ne kadar zamanda akar, bunu henüz bir gün kullanıp tam anlamıyla yorumlama şansım olmadı. Ama alt kirpik dibine kalemi uyguladıktan sonra Blacktrack Fluidline geçtim, böylece uzun zaman gözümde kalmasını istersem akmadan durabilir. Yeşilin tonunu da çok fazla karartmadı gibi geldi bana. Üst kirpik hattında ise tamamen kendisi var, başka hiçbir rengi altına ya da üstüne geçmedim. Ben bu kalemi de rengini de fazlasıyla beğendim!

Fiyatını ne yazık ki bilmiyorum ama tahminimce 15-25 lira arası bir şeydir. 30'a yakın da olabilir. Kesinlikle tavsiye ederim, çok rahat uygulanıyor, yumuşacık ve çok pigmentli. Özellikle bu renge bayıldım.
Sizin düşünceleriniz neler? Paylaşmayı unutmayın!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. rengine ben de bayıldım, gerçekten çok güzel duruyor

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)