31 Ekim 2013 Perşembe

Shiseido Sheer and Perfect Fondöten

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz günlerde, Shiseido'nun yakın zamanda çıkan yeni fondöteni Sheer and Perfect'i deneme şansım oldu. Bunun tam boyunu almış değilim, yaptığım bir alışverişte bana uygun olacağı düşünülen bir tonunun iki adet numunesini hediye olarak aldım ve bir numunesinden iki kullanımlık çıkmışken kendi karma cildimde nasıl durduğunu değerlendireyim dedim. Bu fondöteni benim kadar merak edenler için iyi olabilir.

Elimdeki ikinci ve kullanmadığım numune böyleydi. Tabi kullanıp bitirdiğim de.


Ürünün reklam görseli de normaldeki ambalajını henüz görmemiş ama merak ediyor olanlar için fikir verebilir. 


Debenhams'daki satış danışmanı O40 tonunun bana uygun olacağını düşünmüş ama açıkçası gerekenden 2 ton kadar koyuydu. Ben yine de bunu bir gün uzun süre yüzümde tuttuktan sonra değerlendirmek istedim.

Öncelikle bu fondötenin kuru ve normal ciltte harika duracağını düşünüyorum. Denediğim ilk "glowy" yani ışıltı veren fondöten. İnternette yaptığım araştırmada bunu o ışıltı katışıyla meşhur Chanel Vitalumiere fondöten ile karşılaştıranlar ve bunun daha iyi olduğunu söyleyenler gördüm. Bana, kendim kullanmamış olsam da, şimdiye kadar okuduklarımdan MAC Face and Body fondöten ayarında bir ürün olabileceğini düşündürdü.
Öncelikle bunun gerçekten yoğun bir kokusu var. Parfümlü denebilir. Önceki yazılarımdan birinde yazmıştım, ben kozmetik ürünlerinde güzel kokulardan hoşlanan biriyim. Yoğun olmasına rağmen güzel olduğu için bir artı puan oradan aldı. Ayrıca cilde kattığı ışıltıyı çok sevdim. Normalde tercih edeceğim bir fondöten değil (çünkü kıyafetlere bulaşmayan, ıslak kalmayan fondötenleri tercih ediyorum) ama T bölgesine pudra geçtikçe benim gibi karma ciltlilerin bile memnuniyetle kullanabileceği türden. Kapatıcılık konusunda adının hakkını verip hafif derecede kaldığını onaylamam gerek. Fakat ilginç şekilde, hafif kapatıcı olmasına rağmen uyguladıktan 2-3 saat sonra sırf can sıkıntısından üstüne ikinci katı geçtiğimde orta kapatıcılığa ulaştığını gördüm. O "ıslak" bitişinden dolayı sivilcelerimi ve yoğun kapatıcılık isteyen bölgeleri gizleyemiyordu ama cildinizde yoğun bir pigment katmanı var gibi gösteriyordu. 
Yapısı fazlasıyla akışkan. Bu açıdan da bana MAC Face and Body'yi hatırlattı. Numuneden çıktığı gibi rahatlıkla kullandım fakat normalde orjinal boyunda ürünü çalkalamak gerekiyor olabilir yoğunluğuna bakılırsa. 
Yüzümde ne kadar kaldığına bakmadım, 4-5 saat sonra tamamen sildim ve yıkadım ama o kadar zaman ilk uyguladığım gibi duruyordu diyebilirim en azından.

Özetle, gayet güzel, hafif kapatıcılıkta, ışıltılı bir cilt bırakan, cildi kurutmayan, yoğunluğu uygulamaya göre biraz daha arttırılabilecek bir fondöten Shiseido Sheer and Perfect. Satış boyu 129 lira. Bu özelliklerde bir fondöten arayan, aramayan ama bu özelliklere sahip fondötenleri beğenenlere tavsiye edilir.
Sizlerden bunun tam boyunu alıp kullanan varsa görüşlerini aktarırsa çok sevinirim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

ARTIK YOUTUBE'DAYIM!
Youtube'dan beni takip edebilir, kanalıma abone olarak videolarımı izleyebilirsiniz :)
Bengisu Ayşe Youtube kanalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)