24 Ekim 2013 Perşembe

YSL'den Takma Kirpik Etkisi

Herkese merhaba!

YSL'in hayranı olduğu kadar hiç beğenmeyenleri de olan pek meşhur Effet Faux Cils, yani takma kirpik etkili rimelini yazmak istedim bugün.
Dünkü yazımda değerlendirdiğim Sephora göz kalemine eşlik eden rimel buydu. Son 4 aydır Benefit They're Real kullanmama rağmen geçen sene tam da bu zamanlarda aldığım bu rimeli özel durumlar için ayırdım. Bugün yazdığım waterproof versiyonu ama orjinaliyle aynı fırçaya sahip olduğunu duyarak almıştım, bu yüzden bir farklılık sunduğunu düşünmüyorum.

Aslına bakarsanız milyon tane rimel denedim diyemem. Şimdiye kadar kullandıklarım Estee Lauder Sumptuous ve Clinique High Gloss, ondan öncesinde kullandıklarımı o zamanlar değerlendirecek kadar ilgilenmiyordum o yüzden bu iki rimele bakarak şunu söyleyebilirim ki bu rimel iddiasını gerçekten yerine getiriyor ve bana göre "özel gün" rimeli olmayı hak ediyor.

Gelsin fotoğraflar!



Öncelikle ambalajı çok şık. Tam kapattığınızda birbirini tamamlayan bir YSL logosu var, tamamen altın rengi. Ağır değil ama lüks kozmetik sınıfına girdiğini kanıtlayacak nitelikte.


Fırçası plastik değil ve şimdiye kadar gördüğüm en ince uzun fırçalardan. Hatta tek başına başı çekiyor olabilir bu dalda. Kocaman ve plastik olmadığından Benefit They're Real gibi gözüme batmıyor hiç. Onu uygularken zorlandığım ve tarağının aniden gözüme çarptığı oluyor. Tabi bu da bir bakıma eziyet.

Maskaranın formülü açısından konuşacak olursam, kendine has bir kokusu var. Nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum ama benim hoşuma gidiyor. O "lüks kokusu" ve çiçek kokusu arasında bir yerlerde. Bence hoş.
O kadar ıslak ve göz kapağınıza bulaşan, yayılan bir rimel değil. Bu waterproof versiyonu gerçekten de akmıyor ve görevini başarıyla yerine getiriyor. Geçen sene Jennifer Lopez konserine gitmeden önce almıştım çünkü çok büyük bir hayranı olarak 13 sene sonunda VIP'den konserine gidecek ve ona o kadar yakın olacak olmak muhtemelen beni yer yer ağlatacak diye düşündüm. Gerçekten de ağladığım oldu ama rimelim hiç akmadı. (Zaten makyajım aktığında gidip kendisiyle ve makyözüyle tanışmak berbat bir durum olurdu. Teşekkürler YSL!)

Duruşu ise harika!


Burada iki kat uyguladım ama öyle çok uzun uzun uğraşmadım.

YSL'in birçok ürününü seven biri olarak bu rimelin en sevdiğim YSL ürünlerinden olduğunu eklemem gerek. Özel günlerde size o gösterişli kirpikleri verecek rimeli arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
Piyasa fiyatı 72 lira.

Sizlerden bu rimeli kullanan var mı? Varsa düşüncelerinizi okumak harika olur!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

2 yorum:

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)