12 Kasım 2013 Salı

Amerika'dan Gelenler: Guerlain, MAC, Lancome

 Herkese merhaba!

Geçtiğimiz günlerde 3 haftalığına Chicago ve New York'a gidecek olan kuzenim gitmeden önce bana Amerika'dan bir şey isteyip istemediğimi sormuştu. Ben de buradaki bir arkadaşımın kredi kartıyla alışveriş yapıp gönderiyi kuzenimin orada kaldığı yerden almasıyla bana getirmesini istedim. Çevirmenlik yaptığım zamandan kalan ödemelerim kuzenimin gidişine yetişmediği ve toplamda 300 doları geçecek bir liste hazırladığım için onun orada alıp getirmesinden sonra parasını burada veririm diye düşünmedim çünkü hem ona yük olurdu hem de yanında fazladan o kadar para bulunmayabilirdi.

Başta neimanmarcus.com dan birkaç Tom Ford ürünü ve bir Bobbi Brown fırça almak üzereydim, fakat ödeme ve adres kaydında sorun çıktı. Sonunda uğraşmaktan ve sorun çıkmasından sıkılınca onu iptal ettim. Sephora.com dan alışveriş yapmak istedim fakat orada da alışverişte kullanılan bütün adreslerin Amerika ve Kanada içerisinde olması gerekiyormuş, böyle olunca buradaki kredi kartının kayıtlı olduğu adres sorun çıkaracağı için hiç uğraşmadım. En sonunda nordstrom.com dan hayallerimin ötesinde bir liste yapmıştım. İçinde Bobbi Brown'un sadece kendi sitesinde ve nordstrom'da satılan, 2013 yılbaşı koleksiyonuyla gelen Shimmer Brick'i, Jo Malone'un Nectarine Blossom&Honey parfümü, Lancome La Vie Est Belle parfüm, Guerlain Les Fauves far paleti, MAC 109 ve 217 numaralı fırçalar ve Caudalie S.O.S. Vinosource Thirst Quench Serum vardı. Hatta sanırım bir iki şey daha. Bana göre hayal alışverişimi gerçekleştirecektim.
Onda da bir sürü sorun çıkmasına rağmen online yardım ile tam yarım saat konuştuktan sonra "tamam ben şimdi sizin adınıza bu alışverişi yapacağım, kredi kartı bilgilerinizi alabilir miyim?" diyen satış danışmanı kredi kartının bana değil de arkadaşıma ait olduğunu fakat arkadaşımın kartla ilgili gerekli olan bütün bilgileri bana verdiğini söylememe rağmen kart sahibi olmadığım için alışverişi benim adıma gerçekleştirmedi. Aslında kendi adımı da arkadaşımın adı olarak versem hallederdim muhtemelen ama sonunda o da olmayınca pes ettim ve kuzenimden mümkün olduğunca sınırlayarak birkaç şey istedim. Onlar da bunlar oldu.

Sırasıyla: Guerlain 06 Les Fumés far paleti, MAC 190 fondöten fırçası, MAC 217 numaralı fırçalar

Guerlain 06 Les Fumés
Burada aldırdıklarımın tamamını geçen cumartesi nişanımız olduğundan ve gelinimizin makyajını ben yapacağımdan aldırdım. Geçen sene başında ilk 217'mi almıştım ve kesinlikle bir tane yetmiyor, bu yüzden bir de değil iki tane daha 217 numaralı fırça aldırdım. 190 numaralı fondöten fırçası tamamen kazara gelmiş, aslında ben 109 numaralı kontür ve aydınlatma fırçasını istemiştim fakat Bloomingdales'daki satış danışmanları kuzenime bunu vermişler 109'u 190 görerek. Fondöten fırçası bana göre dünyanın en gereksiz fırçası olmasına rağmen kısmetimde bu varmış dedim, taa oralardan kalkıp geldi fırçacağız.

Guerlain paleti herhangi bir mağazada yakından görmeden aldırdım, tamamen internetteki fotoğraflarına bakarak istedim. Ben grilerden pek hoşlanan biri değilim, hele bir de matsa, şansıma da palette ortadaki iki ton mat, soldaki ışıltıları çok az belli olan bir ton çıktı. Yani daha çok koleksiyonluk oldu kendisi. Les Fauves kadar ayılıp bayılmadım. Yine de güzel bir palet tabi, belki ileride daha çok severim.
Bu fırçalar ve Guerlain palet vergileriyle beraber 155 dolara geldi. Bu da şu an 310 lira kadar bir şey. Buradaki fiyatlarıyla alsam 380'e geliyor normalde. Aradaki farkla bir tane daha 217 numaralı fırça alınabiliyor bile.

Kuzenim bana hediye olarak bir parfüm almak istediğini söylemişti gitmeden önce, fakat zevkime uymaz belki diye almadan hemen önceki gün konuşurken bu aralar en beğendiğim parfümü sordu. Ben de birkaç gün öncesinde Boyner'e gidip sıradaki kokumu seçmek için bir sürü parfüme bakıp Lancome La Vie Est Belle'de karar kılmıştım. O da bana Chicago'da Sephora'dan 50 ml lik boyunun kofre setini almış.


Bu setin de özellikle o minyatür boy parfümüne bayıldım. Damlalıklı olarak geliyor ve gerçekten çok küçük, çantaya atmalık. Gelen vücut kremi de harika, çünkü kokusu parfümünkü kadar yoğun değil, çok daha hafif fakat yine aynı notalarda.

Aldıramadığım şeyler için pişman değilim aslında, çünkü ben sadece orada olanlardan istemek yerine buradan da alabileceğim şeyleri daha ucuza almak için bir şey istiyorum. Uzun bir süre bir şey alacak bütçem olmayacağı için daha fazla saldırmam da gereksiz olurdu zaten.

En yakın zamanda Guerlain far paletinin yazısı gelecek.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

5 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullan tatlım biraz talihsiz bir alışveriş olmuş en iyisi gidene yanında nakit para vermek.
    Ben genelde öyle yapıyorum hep bir kenarda kozmetik için biriken param vardır yurtdışına çıkanı buldum mu cebine parayı sıkıştırıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o kadar çok uğraştım ki hele neimanmarcus la, sonunda "eehh yeter be!" dedim yani. Bunları da öyle ayıla bayıla değil de biraz ihtiyaç görüp aldırdım. Buradan almaktan iyidir her türlü :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini, her halukarda tasarruf etmişsin tüm istediklerini alamasan da. Farlar da gayet güzel gözüküyor, bence kullandıkça seveceksin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle olmasını diliyorum, ama her halükarda Guerlain'ın far paletlerine bir hayranlığım başladığından biriktirmek için iyi bir üye oldu :)
      Tabi özellikle fırçaların fiyat farkı cebime kaldığı için pek memnunum, Far paletinde de 30 liraya yakın fark etti. Şimdi şansıma bir arkadaşım da New York'taymış, ona da bir iki şey aldırırım herhalde fırsatını bulabilirsem. Bir anda herkes oralara gider oldu :))
      Teşekkürler :)

      Sil
  3. Tüm ürünlerini güle güle kullan, Jo Malone'un ben de nectarine blossom unu ve orange honey olanını istiyorum, ama maalesef İzmir'de mağazaları olmadığı ve tester göndermedikleri için parfümlerini deneme şansım yok, aklımda kalan markalardan birisi maalesef ki, inşallah buraya da bir mağaza açarlar.

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)