23 Kasım 2013 Cumartesi

Shiseido Ibuki Gece-Gündüz Losyonu / Refining Moisturizer

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz ay Shiseido'nun yakın zamanlarda piyasaya giren Ibuki serisinden bir şeyler denemek istedim. Vichy'nin ürünlerini kullanıyorum birkaç aydır ve yeni bir nemlendirici alayım diye düşünürken bir anda satış danışmanının da gazına gelerek serinin hem gece hem gündüz kullanıma uygun nemlendiricisini, Refining Moisturizer'ı aldım. Yanında sadece günlük kullanım için olan ve 15 faktörlük güneş korumasına sahip Protective Moisturizer'ın da iki adet deneme boyunu verdiler. 

Öncelikle ürünün ambalajı çok şık. Gövdesi gayet hafif ama kapağı ağır.


Uygulamayı kolaylaştıran bir pompası var.


Ürünün içinden uzunca prospektüs gibi bir kullanım talimatları fişi çıkıyor. Arkasındaki kullanım talimatını anlamazsanız oraya bakmanızı eklemişler. Ben onu çoktan attığım için fotoğrafını buraya ekleyemeyeceğim.


Ürünün kıvamı biraz akışkan bir losyona benziyor. Cildinize uyguladığınızda çok ince, su gibi bir his veriyor.


Genel anlamda yorumlayacak olursam bu ürünün daha çok yağlı ve karma ciltlere uyacağını söyleyebilirim. Paraben içermiyor ve yağsız bir nemlendirici. Ben genelde gündüz losyonlarının deneme boylarını gün içinde kullandığım için bunu gece uyguluyorum. Hemen emiliyor. Mat bir parlaklık bırakıyor. Yani cildiniz dokunduğunuzda biraz kuru ve mat gibi, fakat baktığınızda ışık vuran bölgelerde hafif bir parlaklık görüyorsunuz. Öyle yağlı yağlı bir görüntü vermiyor.

Bir tam basışınızda pompadan yüzünüzün tamamına ve hatta biraz da boyun bölgesine uygulayacak kadar çıkıyor. Az bir miktar yeterli oluyor yani her bir uygulama için.

Herhangi rahatsız edici bir kokusu yok, aynı zamanda güzel gelebilecek türden parfümlü bir kokuya da sahip değil.

Ben ilk kullandığım gün başka bir ürünü de yeni deniyordum ve ertesi gece bir sürü sivilce çıkmıştı yüzümde. Bu nemlendiriciye mi, o fondötene mi bağlasam bunu bilemedim. Fakat bu ürünü cildim düzelmişken bir haftadır tekrar kullanmaya başladım ve şu anda sivilcelenme gibi bir sorunum yok. Bilmeyenler için, T bölgesi yağlı, geri kalanı kuru türden karma cildim var. 

Ürünün fiyatı 175 lira. Bir daha alacak kadar beğenmedim çünkü istediğim, neme doymuş cilt hissi yerine "senin T bölgen yağlı, al sana kuru bir cilt!" hissi verdi bu ürün. Hatta bu yüzden elimdeki diğer deneme boyu duran Vichy Aqualia Thermal ile destekliyorum bazen.
Geçen sene Kiehl's Ultra Facial nemlendiriciyi denemiştim, üstüne Yves Rocher Hydra Vegetal, Nivea, Vichy Aqualia Thermal ve şimdi de Shiseido'nun bu ürününü denedim fakat hiçbirinden onun kadar memnun kalmadım. Bu bittikten sonra eğer düzenli ve iyi bir gelirim varsa artık son adıma atlayarak La Mer denemek için çok uçuk bir yatırıma gireceğim (30 ml lik boyu 320 lira), eğer hala işsiz halim devam ediyorsa Kiehl's'e geri döneceğim. 

Özetle: Bir sorunum yok fakat buradaki fazla uçuk fiyatına değdiğini de düşünmüyorum. Amerika'daki asıl fiyatı 45 dolar, yani yaklaşık 90 lira ve burada 175 lira. Neredeyse iki katı ve bu farka değecek bir mükemmelliği yok bana göre.

Merak edenler için işe yarar bir yazı olmuştur umarım, bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

ARTIK YOUTUBE'DAYIM!
Youtube'dan beni takip edebilir, kanalıma abone olarak videolarımı izleyebilirsiniz :)
Bengisu Ayşe Youtube kanalı

1 yorum:

  1. The ysl lip stain looks amazing!
    http://makeupmonster77.blogspot.com.au/

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)