28 Şubat 2014 Cuma

L'oreal Youth Code Göz Kremi

Herkese merhaba!

Bugün yaklaşık 3 haftadır kullandığım L'oreal Youth Code serisinin göz kremini yazmak istedim.
Ben bu kremi kullandığım ve hala övmekten geri kalmadığım, ve hala vazgeçmeden ucuz bir alternatifini aradığım MAC mineralize charged water moisture göz kreminden sonra denediğim ikinci ürün olarak aldım. Kendisi yine bir MAC değil ama yeterince kullandığıma göre değerlendirme vakti geldi.




Artıları:
-Gözünüze çok yakın da sürseniz gözü asla yakmıyor. Bu benim için önemli çünkü Sephora göz roll-on'unda böyle bir sorun yaşadım.
-Hiçbir kokusu yok.
-Ambalajını seviyorum çünkü nedense "Youth Code"un yazı karakteriyle ve kapak-kavanoz tasarımıyla bana gerçekten direkt laboratuardan çıkmış hissi veriyor.
Eksileri:
-Yeterince uzun süreli nem vermiyor. En fazla 2-3 saat hissediyorum göz çevremdeki nemi.
-Vaad ettiği gibi "ışıltılı" bir göz çevresi henüz göremedim.
Ayrıca:
Kırışıklık karşıtı bakım yaptığı söyleniyor ama henüz (çok şükür) kırışığa dair hiçbir sorunum olmadığı için yorum getiremeyeceğim.
Yapısı jel kıvamında değil de yoğun bir krem gibi.
Fiyatı 40 liraydı diye hatırlıyorum. Ben bu ayın başlarındaki indirim döneminde %30 indirimle 28 liraya aldım.

Ürünü tekrar alacak kadar sevmedim ama "nefret ettim!" denecek bir yönü de yok. Benim asıl isteğim neme doyuracak bir krem. O da dediğim gibi MAC'in göz kreminde tamamen bulabileceğiniz bir özellik. Bundan sonra daha fazla kendimi zorlamadan başka bir göz kremi daha dener miyim yoksa MAC'e mi dönerim ben de merakla bekliyorum.

Sizlerden bu kremi kullanan ve benim belirttiğim özelliklere bir şeyler eklemek isteyen var mı? Yorumlarınızı bekliyorum!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

ARTIK YOUTUBE'DAYIM!
Youtube'dan beni takip edebilir, kanalıma abone olarak videolarımı izleyebilirsiniz :)
Bengisu Ayşe Youtube kanalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)