20 Mart 2014 Perşembe

Dior - Spring Ball Oje

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz günlerde yararlandığım Sephora Black Card indirimiyle aldıklarım arasından son ürün Dior'un 343 numaralı, Spring Ball adlı ojesi.

Ben 1-2 yılda yine 1-2 tane oje alan, çünkü normalde kullanmayan biriyim. Yakın zamanlarda kınalar düğünler başlayacak ve fırsatını bulmuşken en yakın arkadaşlarımdan birinin kına gecesinde giyeceğim elbiseye uygun bir oje almak istedim.

Konu oje olunca simli ve metalik şeylere bayılıyorum! Bu konuda da Dior ve Chanel en beğendiğim ürünlerle çıkıyor karşıma hep.


Spring Ball, içinde bol bol sim olan, neon bir mercan rengi. Aslında adındaki "bahar"dan çok, tam bir yaz rengi. Bana sıcacık günleri hatırlatıyor.



İçinde hem altın, hem gümüş renginde, minicik simler bulunuyor. Oldukça opak ve 2 kat sürmekle istediğiniz sonucu elde edebiliyorsunuz.

Sim miktarı, ojeyi silmeyi zorlaştırıyor ve elinizi sim içinde bırakıyor ama o kadar güzel ki, bu yönüne çok da takılmıyor insan. 
Giyeceğim elbiseyle uyumunu da çok sevdim!

Flaşlı çekimde Dior Spring Ball

Kalıcılığı konusunda yorum yapamıyorum çünkü normalde oje kullanmadığımdan sürüp 1 saatten fazla beklettiğim olmadı henüz.
Bunu aldığım gün, bu ve Chanel'in bir ojesi arasında kalmıştım ve görünüşe göre birkaç güne onu da alacağım çünkü onda da resmen aklım kaldı. Buna hiç benzemeyen, tamamen farklı bir duruşu ve rengi vardı. Alacak olursam blogda yerini hemen alır, merak ederseniz şimdiden not düşeyim.

Dior ojeler 10 ml lik ambalajlarında geliyor ve şu anki fiyatları 76 lira. Ben indirim zamanında 60.8 liraya aldım.
Mercan renginde ve ışıltılı ojeler seviyorsanız kesinlikle ilk Dior standına uğramalı ve Spring Ball'u yakından görmelisiniz. "İyi ki aldım!" diyorum.

Sizce nasıl? Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)