15 Mart 2014 Cumartesi

Guerlain 2014 İlkbaharının Gözdeki Renkleri: 503 Les Tendres

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz günlerde hiç de almayı düşünmediğim bir şey ile, Guerlain 2014 İlkbahar koleksiyonundaki far paletiyle Capacity Sephora'da karşılaştım. Youtube'da takip ettiğim vloggerlar almasına ve Guerlain'ın far paletlerinin verilen her kuruşa değdiğini önceden iki palete sahip olarak bilmeme rağmen, kozmetiğe gelen genel bir zamdan ve internette gördüğüm renklerin beni çekmemesinden dolayı bakacağımı bile düşünmediğim 503 numaralı far paletini yazacağım bugün.

Yazıya girer girmez söylüyorum, bu tonlar benim deyimimle tam "peri makyajı" tonları. İlginç gelebilir ama aynen öyle. Peri ya da prenses.




Bu paleti en ilginç kılan şey, açıkça görülebileceği üzere, buradaki ışıltılı mint tonu. Başta göz kapağının tamamına uygulanması için biraz fazla cesaret gerektirir diye düşünsem de kendisinin en güzel kullanılış yönteminin gözün iç kısmını aydınlatmak olduğundan dün denediğim makyajda emin oldum. Aslında bugün Güneş'i bulur bulmaz fotoğraflarını çektim ama dün öğlen ilk kez denediğim far paletine resmen aşık oldum! Tom Ford'un far paletleriyle arasında şu an sadece 5-10 liralık bir fiyat farkı olmasına rağmen kalite bakımından Tom Ford'dan aşağıda olduğunu asla düşünmüyorum Guerlain far paletlerinin. Buna ek olarak Tom Ford sadece Kanyon Harvey Nichols'da var ve ASLA indirime girmiyor ama Guerlain'ı bir sürü yerde bulabildiğimizden indirimle alma fırsatı edinmemiz mümkün oluyor.

Benim dün denediğim ve genelde yapmaktan hoşlandığım makyaj ise böyleydi.



Guerlain far paletlerinde beni en çok etkileyen ve her seferinde denediğim makyajı silme düşüncesinin içime bir hüzün saldığı yönü o inanılmaz ışıltısı. Burada göz kapağımın tamamında swatch sırasına göre ışıltılı pembe tonunu en az 3-4 kez üst üste uyguladım. Göz çukurunda üçüncü sıradaki morumsu vizon rengiyle gölge yaptım ve alt kirpik dibini en koyu ve mat tonla gölgeledikten sonra gözün en iç, burna yakın çukur kısmını mint yeşili tonuyla aydınlattım. Fotoğraflar genelde böyle şeylerin hakkını vermiyor ve ışıltıyı görmeniz için flaşla çektim ama birebir görseniz, o mint yeşili, İNANILMAZ duruyor! Makyajda çok klasiğe kaçmaktan hoşlanmayanlar ve değişik tonlar kullanmak isteyenler için mükemmel.

Liner olarak MAC Blacktrack Fluidline ve Loreal Superslim likit liner kullandım. Takma kirpik gibi duran kirpiklerim ise bence dünyanın en muhteşem rimel ikilisinin işi. Onu da yakın zamanda tek başına yazmak istiyorum çünkü kendilerine has bir takdimi hak ediyorlar.

Guerlain far paletleri şu an son yenilenen fiyatlarıyla 195 lira. Ama ben Sephora Black Card indirimiyle 156 liraya aldım. Eğer Guerlain-sever ama bu paletten edinmemiş olanlardan iseniz peri makyajını bundan başkasıyla yaratamazsınız, hele o tarifi imkansız ışıltıdan hiç bahsetmiyorum! :) Yüksek fiyatına rağmen kesinlikle öneririm. Şu an Tom Ford Cognac Sable far paletim kadar sevdiğim ikinci palet olmuş bile olabilir.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)