17 Mart 2014 Pazartesi

Lancome Blush Subtil 02 Nectar Lace

Herkese merhaba!

Bu yazının sonlarına gelmeyi beklemeden demem gerek: Bu üçlü palet, kozmetiğe yapılan en iyi yatırımdır. Benim gibi her seferinde gözüne takılan ama hala almamış olanlara hemen en başından söylüyorum, verdiğiniz her kuruşa değecek, harika bir ürüne hazır olun.

Aslında bu paleti muhtemelen 2 yıldır biliyordum fakat Türkiye'de uzun süre görmemiştim, sonra son bir yıldır da görmeme rağmen hiçbir zaman mağazada tende nasıl durduğuna bakmamıştım. Allığı inanılmaz ışıltılı olduğu için nedense bronzer kısmı da ışıltılı olur gibi gelmişti, ta ki Sephora'nın son indiriminden yararlandığım gün "bir bakayım nasılmış" deyip NARS Laguna'nın Lancome versiyonu olduğunu görene dek.

Bu üçlü 2 farklı ton setinde geliyor. Ben allığı altın ışıltılı şeftali olan 02 Nectar Lace'i tercih ettim. NARS severleri daha bir çekecek bir benzetme geldi aklıma dener denemez: Bu palet resmen Orgasm allık, Albatross aydınlatıcı ve Laguna bronzer ın bir araya getirilmiş, çok daha yumuşak ve pigmentli, ciltte daha güzel duran versiyonlarının bulunduğu bir palet. Hele o allık, inanılmaz güzel!! Ve ten makyajında cilde derinlik, renk ve aydınlık katmak için gereken herşeyi bir arada sunuyor.




Bunu aldığımın hemen ertesi günü denemiştim ve sabah 7de makyajımı yapıp akşam 8de eve girmeme rağmen yüzümde tamamen aynı duran yegane makyaj malzemelerinden biri olduğunu fark ettim. Lancome'dan aldığım ilk renkli kozmetik ürünü ve girişi o kadar başarılı yaptı ki artık markaya bir ilgi duyuyorum ciddi ciddi.
Bu palet bence 150 lira bile olsa fiyatını hak ederdi ki aslında o kadar uçuk bir fiyatı da yok böyle bir şey için. Normalde satış fiyatı 125 lira ama ben o gün indirimle 100 liraya aldım. Ki bu kadar iyi olduğunu bilsem, dediğim gibi, 150 lira bile olsa alırdım.

Gerçekten müthiş bir şey. Özellikle de seyahat için harika çünkü bütün önemli ten makyajı malzemelerini tek başına bulunduruyor. Bir fondöten ve pudrayla başka bir şeye ihtiyaç bırakmıyor.

01 numaralı ve allığı şeker pembesi tonlarında olan da bunu ilk kullandığım günden beri aklımda. Yakın zamanda alıp ona da blogumda yer verebilirim.

Eğer "lüks kozmetik markalarından bir şey almak istiyorum ama ne, bilmiyorum" diyorsanız kuruşuna kadar hakkını veren bu paleti kesinlikle edinmelisiniz!
Eğer sizler de hal-i hazırda buna sahipseniz yorumlarınızı dört gözle bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Geçtiğimiz yıl bende epeyce takılmıştım bu palete ancak almamıştım.Öyle güzel anlatmışsınki tekrar alma isteği duydum.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ben de 01 numaralısına bir kez elim gitti ama sadece allığına bakmıştım "aman allahım bu da ne?" dedim o ışıltı dozunu görünce ama aslında ışıltılı allıkları çok severim :)) Pembe allık pek sevmiyorum sanırım oradan kaybetmişti :)) Ama şu an onu bile almayı düşünüyorum açıkçası, o kadar iyiler :)

      Sil
  2. Görüntü çok güzel ama ışıltılı allık pek kullanmadığım için bana göre değil elimde ki bana göre en ışıltılı allık Mac peachykeen ondan daha ışıltılısını sanırım kullanamam.
    Lancome markası güzeldir ama bu markadan parfüm harici aldığım tek ürün effacernes concealer ve ondan da memnun kalmayınca nedense standına pek bakmıyorum.:)
    Bu paletin pembelisini de alırsan her ikisini kardeş kardeş güzel günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)