24 Mart 2014 Pazartesi

Online Alışverişte Öne Çıkan Bir İsim: Dermomarket.com

Herkese merhaba!

Bugün sizlere, kalitesine ve müşteri hizmeti anlayışına güvendiğim dermomarket.com'dan bahsetmek istedim. Bu yüzden günün ikinci yazısında bu güzel ve özellikle de iki büyük yönüyle kalbimi fetheden e-ticaret sitesine yer vereceğim.


Şu ana kadar böyle bir yazı yazmamıştım ama hem firma ile iletişime geçmem hem de uzun zamandır takip ettiğim bloglarda okuduğum olumlu alışveriş tecrübesi yazıları üstüne dermomarket.com'a ben de blogumda yer vermek istedim.

Dermomarket.com, aslında yeni yeni haberdar olduğum bir site değil. Dediğim gibi, uzun zamandır takip ettiğim diğer bloglar aracılığıyla da çok önceden haberdar olduğum, beni özellikle de iki büyük yönüyle; içerdiği markalar ve kapıda ödeme seçeneğiyle fethetmiş bir site.
Kredi kartı, hatta uzun zamandır banka kartı ve haliyle internet bankacılığı dahi kullanmadığım için konu kozmetik alışverişi olunca her zaman evden dışarı çıkmak zorunda kalıyorum. Oysa dermomarket.com, ben ve benim durumumda olanlar için sağladığı kapıda ödeme seçeneğiyle bu konuya bile bir çözüm getirmiş. Bu yönü özellikle de ev hanımlarının ve annelerin fazlasıyla işine yarayacak türden.
Başka bir şey sunmasa bile ilk tercihlerimiz arasına girebilecekken, dermomarket.com aynı zamanda 99 lira üzerindeki alışverişlerinize kargo ücretini ödetmiyor, ürünlerde %100 orjinallik garantisi sunuyor ve MAC dahil birçok markayı bünyesinde bulundurmakla beraber, çok büyük bir bölümünde de piyasaya kıyasla %10dan başlayan indirimlerle sunuyor. Siz MAC şubelerinde hiç indirim gördünüz mü? Tabi ki hayır! Ama dermomarket.com ile MAC ürünlerini bile %10 indirimli alabiliyorsunuz.

Bunlarla beraber Dr. Murad, Bliss, Shiseido, Perricone MD. ve Real Techniques gibi daha bir sürü ilgi çekici marka dermomarket.com'da karşınıza çıkacak.

Ayrıca anne ve bebek için en ucuz Mustela ürünleri,



Aynı zamanda Bioderma ürünleri dermomarket.com da.



Siteden benim en çok ilgimi çekenler ise...


Caudalie'nin, Lisa Eldridge'in dahi tavsiye ettiği nem veren serumu,


Son zamanlarda likit linerlara dönüş yaparken bu konuda bir numara olduğunu bildiğim Lancome Artliner,


Ve karma cildim için de uyumlu olacağı belirtilen, dermokozmetik markaları arasında başı çekenlerden Dermalogica'nın nemlendiricisi. Hem de yanındaki destekleyici ürünleriyle bir set halinde sunulmuş.

Özellikle de Shiseido İbuki nemlendiricim artık ambalajından çıkmaya nazlanacak kadar azalmışken bu Dermalogica'nın serisi dikkatimi fazlasıyla çekti desem yalan olmaz. Hem de hiçbir online ödeme işlemi kullanmadan kapımda ve kargo ücreti ödemeden ödeme gerçekleştirerek alabilirim. Evden tercümanlık yaptığıma da bakılırsa işlerim de aksamadan, hiçbir yere çıkmadan rahatça alışverişimi gerçekleştirir, biten nemlendirici ihtiyacımı da kapatmış olurum.

Dermomarket.com bir sürü açıdan bizleri kendine çekiyor, bu kesin. Peki sizler dermomarket.com'dan neler aldınız? Alışveriş tecrübelerinizi paylaşmayı unutmayın, bana da ilk alışverişimden önce yardım etmiş olursunuz.

Dermomarket.com'u Twitter'dan,
İnstagram'dan ve
Facebook'tan takip edebilirsiniz!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)