19 Mart 2014 Çarşamba

Sally Hansen - Shell We Dance?

Herkese merhaba!

Bugünün konuğu, geçtiğimiz günlerde bir ihtiyacı kapatmak üzere eczaneye girmişken gözüme ilişen Sally Hansen ojelerden "Shell We Dance".


Son zamanlarda güzel bir pembemsi nude tonu ararken dikkatimi çeken, tam da adından anlaşılacağı gibi inci arayışında açılan deniz kabuklarının iç rengini hatırlatan "Shell We Dance?", şişeye bakınca gayet güzel bir ilk izlenim yaratmıştı bende. Tamamen o an karar verip aldığım bir şey olunca araştırmasını sonradan yapabildim ve aslında hiç de opak olmadığını ancak eve geldiğimde anladım.

Güneş ışığında "Shell We Dance?"
Gölgede "Shell We Dance?"

Sally Hansen markasının oje serisini önceden hiç denememiştim. Eminim seride tam opak renkler de vardır ama bu daha çok fransız maniküründe baz olarak kullanılacak bir tona benziyor. Buradaki yarı opak görüntüyü elde etmek için tam 4 kat uyguladım. Ona rağmen hala tırnak uçlarımın beyazlığı ışıkta görülebiliyor.

Ürün 14.7 ml lik şişesinde, özellikle de lüks kozmetik markalarının çoğunun ojelerinin iki katı miktarda geliyor. Aslında internette araştırdığım kadarıyla Chanel Emprise tam hayalimdeki nude ama Chanel ojeler son zamla 87 liraya çıktığı için o kadar çılgın bir fiyatı sıradan bir tona vermek istemediğimden bunu alternatif olarak düşündüm ama bu kadar şeffaf oluşu beni hayal kırıklığına uğrattı.

Yine de ilgilenenler olabilir, Sally Hansen ojeler 19.5 liraya satılıyor.
Siz de bu ojeyi deneyenlerden misiniz? Fikrinizi paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)