15 Nisan 2014 Salı

BeYu Diva Lash Mascara

Herkese merhaba!

Bugünün blog yazısı BeYu-Diva Lash maskara üzerine.
BeYu markası hala tam olarak nerelerden bulunabildiğini bilmediğim ama genelde bütçeye uygun kozmetik markalarıyla bir arada gördüğüm markalardan biri. Yanılmıyorsam mineral makyaj markalarından ve fazla bilinmeyen bir marka.

Bu rimeli geçtiğimiz sene annem yanında bir tane de kahverengisini hediye ettikleri için her zaman alışveriş yaptığımız mağazadan almıştı. Sonra hiç kullanmadı ve ben devraldım ve bugün blogda sizlere tanıtmak istedim.



Maskaranın çok iddialı bir ismi var: "Diva Kirpikleri". Hem hacim, hem kıvrım hem de uzatmayı vaad ediyor. Kirpikler kıvrılmadan uygulandığında böyle bir sonuç veriyor.



Bence iddia ettiği kadar abartılı bir sonuç vermese de hoş bir rimel. Kirpikleri birbirine yapıştırmaması, şu ana kadar denediğim rimellerden kirpiklere ağırlık yapmayan tek rimel olması, hoş bir kokusu bulunması ve 40-50 lira arasındaki "mantıklı" fiyatı ile dikkate değer. Çok ıslak bir rimel de olmadığı için uygular uygulamaz gözünüzü sıkmadıkça alt kirpik diplerine ya da göz kapağına bulaşmadan kuruyor.

Henüz uzun süreli denemediğim için gün içinde akma yapıyor mu, bir fikrim yok, ama gündelik makyaj için hoş bir rimel arıyorsanız ve BeYu markasına rahat ulaşabilenlerdenseniz bir şans vermeye değer.
Markaya ulaşma sıkıntısı yaşamıyor ve satıldığı yerleri biliyorsanız yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim, ben Huzur giyim mağazalarında olduğunu biliyorum ama bir kozmetik mağazası için örnek veremem mesela. :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

4 yorum:

  1. Beyu ürünleri bildiğim kadarıyla Douglas mağazalarında satılıyor Marmara Park Douglas'ta standı var ama hiç ilgimi çekip, kurcalamadım bir daha gittiğimde standına bakıcim.:)

    YanıtlaSil
  2. bende douglas diye biliyorum

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)