22 Nisan 2014 Salı

Nuxe Aroma Perfection Karma-Yağlı Ciltler İçin Nemlendirici

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz günlerde Shiseido İbuki serisinin gece ve gündüz kullanıma uygun Refining Moisturizer adlı nemlendiricisini bitirdim ve birkaç günlük nemlendiricisizliğin ardından sıradaki nemlendiricime, Nuxe markasının Aroma Perfection serisindeki karma ve yağlı ciltlere özel nemlendiricisine geçtim.

Açıkçası bunu aldığım gün aklımda MAC'in Mineralize Charged Water serisinin yüz ve vücut losyonunu almak vardı. 100 ml lik boyu ve 103 lira olması, internette bulduğum sayılı yorumun hep mükemmel olduğunu söylemesi üstüne başka bir şeye bakmadan onu almak için Cevahir AVM'deki MAC şubesine uğradım ama ne cilt bakımı standındaki ürünün içinde zerre miktarda vardı yapısını denemek için, ne de şubenin stoklarında ürünün kendisi kalmıştı. Başka bir şeyi de araştırmadan almak içime sinmeyeceği için duruma canım çok sıkılmıştı ama eczaneden dermokozmetik markalardan birine bakayım dedim. Çalışanın tavsiyesi üzerine bunu aldım.


Genelde kozmetik alışverişlerimden önce ihtiyacıma göre ürünleri internetten araştırırken Makeup Alley'deki yorumlara kesinlikle çok önem veririm. Bu ürünü resmen o an işimi görsün diye almış oldum ama çok da memnun olduğum söylenemez. Canımı daha çok sıkan da, bunu almadan hemen önce YKM'de Biotherm'in Aqua Source nemlendiricisini yanında 3 deluxe boy deneme ürünüyle beraber 115 liralık set halinde görüp o an telefondan Makeup Alley puanına bakınca 5 üzerinden 3.9 aldığını görmem üzerine almamam, sonra eczaneden hiçbir şeyini bilmediğim bu ürünü almam oldu.
Yolda dönerken, aldıktan sonra baktım bu ürünün puanına, 2.7 gibi gayet vasat bir puan almıştı. Bu kadar küçük bir boyda olup fazlasıyla pahalı gelmesine bu da eklenince Aquasource setini almadığıma oldukça üzüldüm.

Ürün 40 ml ve 82.5 liraydı. 40 ml, düzenli kullanımla en fazla 3 ayda bitecek demek. Durmadan masraf yapamayacak biri için çok da iyi bir fiyat-ürün miktarı oranı yok.


Ben nemlendirici alırken üründen tek beklentim cildimi mümkün olduğunca neme doyurması. Bu ürünün gözenekleri sıkılaştırma vaadi de var nemlendirmenin yanında. Bu tip şeyler beni çekmiyor çünkü zaten milyon kere de peeling yapsam kurtulamadığım siyah noktalarım var. Siyah nokta dolu gözenekleri de sıkılaştırmanın anlamı yok. Temizlenebilmeli ki sıkılaşmasının anlamı olsun.

Cildim istediği kadar karmadan yağlıya dönük olsun, nemlendirici kullanıyorsam tek isteğim cildimin neme doyması. Bu ürün daha çok cildin tipini değiştirmeyi amaçlayan ürünlerden. İçinde L'occitane'ın karma ve yağlı ciltler için olan ürünleri gibi pirinç var. Nemlendiriciyi sürdükten sonra cildiniz fazlasıyla matlaşıyor. Nem ve yumuşaklık değil, mat bir cilt yaratıyor. Shiseido İbuki'nin nemlendiricisini kullananlar bilir, onu uygulayınca cilt yumuşacık ve neme doymuş oluyordu. Bunda böyle bir şey yok.
Gözenekleri sıkılaştırıyor mu, ona bir şey diyemeyeceğim. Dediğim gibi, zaten nemlendiricilerden beklentim bu değil.
Ayrıca gerçekten tuhaf bir kokusu var. Ben güzel kokuların kıymetini bilip, kötüleri de sineye çekme taraftarı olduğumdan kullanmayı bırakacak kadar rahatsız olmadım ama fark edilmeyecek türde olduğu kesin.

İyi iki yönü var: 1-ambalajı. Kavanoz ambalajlar kadar hijyeniklikten uzak değil. Tüp gibi ambalajıyla elinizi ürüne sokup çıkarıp durmadan, sadece kullanacağınız kadarını alıp uygulayabiliyorsunuz.
2-Gece kullanımdan sonra, sabah kalktığımda cildim eskisi kadar yağ salgılamış olmuyor. Biraz daha doğal, biraz daha mat bir görüntü veriyor. Cildiniz sabah kalktığınızda çok fazla yağ salgılamış ve parlamış oluyorsa, bunu önleyecek bir şey arıyorsanız o bakımdan işe yarıyor.
Ayrıca böyle bir vaadini görmedim ama hal-i hazırda yeterince açık tenli olmama rağmen sanki yüzümü biraz daha aydınlattı-beyazlaştırdı. Bunu da ilginç şekilde sevdim.
Ayrıca bu ürüne başladığımdan beri cildimde seyrek gördüğüm sivilce atakları dışında eskisinin aksine hiç sivilce görmez oldum. Eğer tek tük sivilce çıkaran bir cildiniz varsa bu açıdan da işe yarayabilir. Böyle bir vaadi de yok ama kullanmaya başladığımdan beri cildim gayet temiz halde. Hatta bunu abim bile fark etti, "senin suratında hiç sivilce çıkmamaya başlamış, nasıl oldu?" dedi geçenlerde. Bu nemlendirici dışında kullanmaya başladığım yeni bir şey olmadığı için yine bundan olduğunu düşünüyorum.

Bir nemlendiriciden beklediğim o neme doyurma hissini şu ana kadar sadece Kiehl's Ultra Facial nemlendirici ve Shiseido İbuki serisinin Refining Moisturizer'ında alabildim. Nuxe'ün bu ürünü tuhaf şekilde hem memnun kaldığım sonuçlar yarattı hem de asıl beklentimi karşılamadı. Ayrıca miktarının bu kadar az olmasıyla fiyatı birçok markaya kıyasla çok fazla geliyor. Sırf alır almaz bitmesin diye düzenli kullanmıyorum. İyi değil ama birkaç ay bir şey almayacağım için bunu aldığım son kozmetik malzemesi olarak aldım Ağustos ayına kadar. O yüzden beni idare etmesi gerek. :)

Ben bunu o gün eczaneden 82.5 liraya aldım ama dermomarket.com da 66 liraymış. Bunu da sonradan gördüm, buna da ayrı bir üzüldüm.

Böyle aşk ve nefret ilişkisi içindeyim bu ürünle. Yine de hala markanın diğer ürünlerini merak ediyorum. Eğer sizin denediğiniz ve sevdiğiniz Nuxe ürünleri varsa yorum bırakmayı unutmayın.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)