27 Mayıs 2014 Salı

Bitenler-Mayıs 2014



Herkese merhaba!

Bir süredir biriktirdiğim ve artık bir çöp yığını haline gelen, bazılarını bitireli neredeyse 2-3 ay olan "bitenler" yazısıyla kayda değer bir süre sonra tekrar buralardayım.

Lafı uzatmadan hemen başlıyorum. Bakalım bu aya kadar son 2-3 ayda neler bitirmişim?


1-The Body Shop Moringa duş jeli-İlk tanıştığımdan bu yana bitirdiğim üçüncü şişe oldu. Kokusunu çok seviyorum, naneli bir çiçek, muz kokusu gibi. Yoğun bir koku ve duştan sonra bir süre üzerinizde kalıyor. Tekrar tekrar almaya devam edecek kadar seviyorum bunu.
2-Phyto Phytobaume Hydratation Saç Kremi- Normal ve kuru saçlar için hızlı bakım iddiası var. Kokusu güzeldi ama benim saç kremlerinden beklediğim, saçı duştan sonra düğümlenmemiş halde bırakmak gibi bir sonuç elde edemedim. Saçlarımda da önceden hiçbir ürünle elde edemediğim bir yumuşaklık kazandırdı falan diyemem. Hediye olarak gelmişti, normalde alacağım bir şey değil.
3-Repetto Paris-parfümlü duş kremi: İlk defa duş "kremi" denedim, gerçekten de krem gibi, adam gibi köpürmüyor. Fakat bu, Sephora'da satılan Repetto parfümünün duş kremi ve kokusu inanılmaz kalıcı böyle bir ürün için. Parfümlü kremini kullanmanıza gerek kalmadan en az 3-4 saat duruyor. Bunun da tam boyunu almayı düşünmem çünkü ne yapısı bana hitap etti ne de kokusu zevkime çok uyuyordu.


4-Shiseido İbuki Refining Moisturizer: Bunun yazısını yazdığımda hakkında pek güzel şeyler söylememiştim ama bitmesine de çok üzüldüm çünkü zamanla fikrim değişti. Çok güzel, su bazlı gibi duran, hafif ve cildi dolgun, yumuşacık ve neme doymuş hale getiren bir nemlendirici. Ambalajını da çok seviyordum, ışığı yansıtan ve ağır kapaklı, pompa başlıklı bir nemlendiriciydi. Bittiğinde bir 175 lira daha verecek durumda olmadığım için başka bir şey aldım ama merak edenlere kesinlikle tavsiye ederim. En iyi yönlerinden biri de pompa başlıklı bir şişede olması, kavanoz nemlendiriciler hiç hijyenik değil ve piyasadaki nemlendiricilerin herhalde %80-85'i öyle, bu ise hem çok güzel bir nemlendirici hem de elinizi sokup çıkararak almak zorunda kalmıyorsunuz. -cilt tipim yağlıya dönük karma-
5-Vichy Termal Su-Bunun en çok yazın cildinizin kuruduğunu hissettiğinizde kullanılacak cinsten bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ben bir de gece bakımımı yatmadan biraz uzun bir zaman önce yapmışsam ve cildim nemlendiriciyi çoktan emmişse tekrar nem vermesi için bunu sıkıyordum. Bu şekilde bitirdim.
6-Kokusunu sevdiğim bir tonik. Makyaj temizleyiciden sonra kullanıp "kalan kirleri çıkarsın" diye diye bu da bitti.


7-Dior Diorskin Nude fondöten-deneme boyu: Detaylı yazısı burada
8-Freeman Kayısılı Peeling: Detaylı yazısı burada
9-Estee Lauder Advanced Night Repair serum-deneme boyu: Detaylı yazısı burada


10-L'oreal Makyaj Temizleyici-Bitirdiğim 2.şişesiydi, şu anda Bioderma kullanıyorum ve o biter bitmez bundan tekrar alacağım. Çok sevdim, kesinlikle tavsiye ederim özellikle göz makyajı için.
11-Benri ve Demak Up disk pamuklar: Benri, denediğim disk ve makyaj temizleme pamukları içinde her açıdan en iyisi. Demak Up'ı sevmedim çünkü o kareli baskısı göz makyajını silmeye çalışırken iyice zorlama gerektiriyordu. Benri hem düz bir yüzeye hem de çok uygun bir fiyata sahip, ben çok geç denedim, siz de iyice geç kalmadan deneyin.

Kısa tutmaya çalıştığım değerlendirmeleriyle bu ay itibariyle bitenler ve fotoğrafı çekilir çekilmez çöpe gidenler bunlar. Umarım dikkatinizi çeken ya da tecrübelerinizi aktarabileceğiniz ürünler görmüşsünüzdür aralarında.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)