15 Ekim 2014 Çarşamba

NARS Dual Intensity-Himalia

Herkese merhaba!

Fazlasıyla uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya dönüyorum, çünkü aylardır heyecanla beklediğim ve hatta ülkemize gelmesinden ümidi kestiğim NARS Dual Intensity farlarla tanıştım ve mükemmel bir rengiyle ilerleyen zamanlarda koleksiyonunu yapabilecek kadar sevdiğim seriye el attım.

Bugün NARS'ın bize gelmeden önce bir sürü yabancı blogda öve öve bitirilemeyen Dual Intensity far serisinden Himalia'yı yazacağım.
Baştan uyarıyorum, BU YAZI ÇOK FAZLA ÖVGÜ İÇERİR!



Öncelikle bu farların en önemli özelliği hem fazlasıyla yüksek pigmentasyonları, hem de adlarındaki "dual intensity"den anlaşılacağı üzere yoğun pigmentasyonlarının iki derecesi olması. İster kuru, ister ıslak uyguluyorsunuz ama iki şekilde de şahaneler. Kuruyken harika, ıslakken ise müthiş metalik ve inanılmaz opaklar.
Ve serinin tamamı ışıltılı. Yani ışıltı sevmeyenler yazının burasında okumayı bırakıp, blogumdan kaçabilir. Sevenlerle devam edelim.


Benim Himalia'yı tercih etme nedenim bu yıl tamamen soğuk tonları tercih eden kozmetik zevkime uygun ve mağazada alırken denediğimde cilt tonum ve göz rengime göre çok hoş, "makyajlı" görüntüsünden çok, güzelliği ortaya çıkaran makyaj görüntüsü yaratması oldu. Açıkçası daha çok soğuk grilerle ilgilendim, bir tane de pembemsi kahve vardı beğendiğim (hiçbirinin adına bakmadım açıkçası mağazada) ama bunu ilk elimde swatchladığımda "Allaaahııııımmm!" dedim, sonra göz kapağımda denedim ayrı hayran oldum. Bu sene aldığım ilk, ve sene bitene kadar muhtemelen daha far almayacağım için, tek kahve tonlu far oldu Himalia. Ama bunun nedeni grimsi ve içinde hafif pembeliği olan bir kahve olmasıydı.


Farın yapısına gelince, yumuşak ve yağ gibi sürülüyor. Ben böyle farlarda fırçaya alıp yoğunluğu azaltmak yerine direkt parmağımla uyguluyorum, o yüzden parmakla uygulamada ıslak kullanmasanız da fazlasıyla opak oluyor, ıslak kullanmaya pek yanaşmadım şimdilik.
Son zamanlarda far kullandığımda göz kapaklarımdan bir ağrı duymaya başlasam da bu farda böyle bir şey yaşamadım.
4 saat kadar gözümde kalan makyajımın farlarının ışıltısı yüzüme dökülmedi/yayılmadı.
Farım BAZ SÜRMEMEME RAĞMEN hiç (!) kırışmadı ve gözün çukurluk çizgisine hiç dolmadı, ki göz kapaklarım biraz yağlıdır.
Ayrıca altına baz sürmeseniz bile fazlasıyla opak ve güzel duruyor. "Nerde benim far bazım?" dedirtmiyor.

Kısacası, yabancı blog ve vloggerların övdüğü kadar varmış. Tek kötü yanı ufacık olmasına rağmen -ambalajı gerçekten çok küçük ve bir far 1.5 gram ürün barındırıyor- 85 liralık fiyatı. Yine de bütün bu yukarıda saydığım özellikler buna da fazlasıyla değmesine neden oluyor.

Ben Himalia'yı geçen hafta Black Cardımda biriken %10 indirimle 85 yerine 76,5 liraya aldım. Daha büyük bir şey olsa durmadan sarılacağım, o kadar sevdim ufaklığı.
Merak edenler varsa kesinlikle tavsiye ederim.

Siz seriye baktınız mı ve herhangi bir rengini aldınız mı? Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)