22 Ocak 2015 Perşembe

Chanel Illusion D'ombre - Envol

Herkese merhaba!

Geçtiğimiz yıl Ağustos ayında ilk Chanel Illusion D'ombre seçimim olan Utopia'yı almıştım ve geçen yılki en memnun kaldığım keşiflerimden biri Chanel'in bu ışıltılı mono far serisi olmuştu. Hem yumuşacık ve pofuduk dokuları hem de tarifsiz ve fotoğraflarla aktarması imkansız ışıltısıyla Illusion D'ombre serisinin her rengine talibim diyebilirim.


Serinin Envol adlı ve geçen yılki yılbaşı koleksiyonuyla gelen şeftali tonundaki renginden bahsedeceğim bugün. Şeftali tonunda far kullanmayı çok seviyorum ve hele bu bu serinin ışıltısıyla birleşmişse benim için kaçırılmaması gereken bir şey haline geliyor. Envol, renkten çok ışıltı veriyor ama yoğun şekilde uyguladığınızda o tatlı şeftalisi de tek başına kullanmaya yetecek yoğunlukta görülüyor.

Doğal ve direkt güneş ışığında 
Gölgede
Envol, ışıltıyı ve şeftali tonundaki farları sevenlerin kesinlikle edinmesi gereken farlardan. Işıltısını ancak birebirde gördüğünüzde hayran kalabilirsiniz çünkü fotoğraflar gerçekten hakkını vermiyor. Ama benim ağırlığı ona verdiğim bu örnek makyajdan baz rengini de biraz görebilirsiniz.


Özetle, yine aldığıma çok memnun olduğum ürünlerden biri ve koleksiyonunu yapabileceğimi düşündüğüm yegane makyaj malzemelerinden birinin yanına güzel bir arkadaş oldu Chanel Illusion D'ombre-Envol. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 106 liraydı. Ben %10 indirimle almıştım.

Sizin bu seriden aldığınız ve çok sevdiğiniz bir renk var mı? Envol'ü almayı düşünür müsünüz? Paylaşmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)