14 Ocak 2015 Çarşamba

Chanel Joues Contraste 180 Caresse Allık

Herkese merhaba! Bugün, geçtiğimiz haftalarda aldığım, Chanel'in 2014 yılbaşı koleksiyonundan Caresse adlı allıktan bahsedeceğim. Benim son aylarda "yeni bir allığa ihtiyacım yok" anlayışıma rağmen renginin güzelliğiyle gönlümü fethetmiş olan bu allığı koleksiyonun satışı devam eden yerlerden herkesin bir an önce kapmasını istiyorum.

Doğal ışıkta

Allık, içinde beyaz ışıltıları olan, hafif kahvelik bulunan bir şeftali tonunda. Son zamanlarda pembe ya da mercan gibi çok tatlı tonlardan biraz kaçıp daha kahvelik arayan bir allık zevkim oluştu, bu yüzden benim gibi MAC New Romance kadar güzel bir allıktan bile kaçan biri tam da şeftali tonunda allığı kalmamışken bunu bulunca harika oldu.

Fotoğraflardaki yoğunluğu sizi aldatmasın, rengi gerçekten açık ve süper pigmentli değil, biraz hafif kalıyor. Bu yüzden buğday ve esmer tende ne kadar görünür, pek bir fikrim yok. Ama açık tene çok güzel, sıcak bir şeftali tonu olacağını düşünüyorum.

Direkt-Yoğun Güneş Işığında

İçindeki beyaz simler ciltte rahatsız edici ve ucuz duracak bir görüntü bırakmıyor. Aksine, çok hoş ve hafif bir ışıltı katıyor. MAC'in mineral allık serisindekiler gibi değil de, biraz daha hafif bir ışıltı. Ben çok sevdim.


MAC'te NW 15 civarına denk gelen ten rengimde buradaki fotoğrafta nasıl durduğunu görebilirsiniz. Geçen hafta 6 saat kadar yüzümde kaldığında neredeyse hiç solma olmadı. Yani allığın uçup gittiğini görmedim. Tabi altında bir önceki yazıda bahsettiğim Clarins fondöten vardı, fondöten kullanmayan biri yüzüne direkt uygularsa aynı kalıcılıkta olur mu bilmiyorum. Ama ben her makyaj yaptığımda fondöten kullanıyorum, bu yüzden benim için kalıcılık açısında da gayet başarılı.

Fiyatı 135 liraydı. Ben Sephora Black Card indirimimle %10 indirimli aldım.
Eğer içinde hafif kahvelik bulunan, biraz da ışıltılı bir şeftali arıyorsanız, son zamanlarda şeftali diye piyasaya çıkan her allık size çok pembemsi, ya da mercanımsı geldiyse Caresse özellikle de açık tenliler için harika bir seçenek olacaktır.

Siz de benim kadar beğendiniz mi, almayı düşünür müsünüz? Paylaşmayı unutmayın.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)