30 Mayıs 2015 Cumartesi

Guerlain Maxi Lash Maskara


Herkese merhaba!

Ocak ayı gibi, son 1 yıldır en sevdiğim makyaj malzemesi türü olan maskaralara sonsuz bir ilgim varken, denediğim her ürününe ayrı hayran kaldığım Guerlain'ın bir de maskarasını almak istedim. Bugün size, gayet güzel bir alternatif olan bu üründen bahsedeceğim.

Guerlain Maxi Lash maskara, tarak gibi kıllı fırçası olan, uygulama esnasında göze batacak kadar uzun kılları bulunmayan, ve çoğu Guerlain ürününde olduğu gibi yine hoş bir kokuya sahip bir ürün. Kirpikleri hacimli gösterme ve güzelce kıvırma vaadine sahip. 


Ben son yıllarda rimel silme derdine bol kirpik dökmüş biri olarak, kesinlikle hacime ihtiyaç duyuyorum maskarada. Şimdiye kadar bu konuda başarılı bulduğum ve çok memnun kaldığım tek rimel YSL Effet Faux Cils'in waterproof versiyonu olmuştu. Guerlain Maxi Lash maskara da kendi kirpiklerimde başarılı sonuç verdiğini gördüğüm ender rimeller arasına girdi.

Vaad ettiği hacmi kesinlikle veriyor, hatta hafif takma kirpik görüntüsü bile elde edebiliyorsunuz. Diğer vaadi olan kıvrımı da veriyor, ayrıca vaad etmediği uzunluğu bile veriyor denebilir. Yani, her açıdan çok başarılı bir maskara.

Bütün bunlarla beraber, en sevdiğim yönlerinden biri de kirpiklere çok ağırlık yapmaması ve en önemlisi de kirpikleri taşlaştırıp gün sonunda makyaj çıkarırken dökmemesi. O açıdan çok memnun kaldım.


Bloguna bayıldığım Zuhal'in aylar öncesinde dert yandığını ilk okuduğumdan beri rimelde dikkat ettiğim bir özellik olan gün içerisinde alt kirpikte yayılması-rakun gözü etkisi yaratması açısından da baktım. Alt kirpik dibindeki makyajı pudrayla sabitlediğinizde pek bulaşıp, yayılmıyor. Bir keresinde uyguladıktan en az 7 saat sonra baktığımda alt kirpik çizgimin hala temiz kaldığını görmüştüm. O açıdan da çok memnun kaldım.

Ayrıca ambalajı da çok güzel. Ağır değil ama uyduruk bir materyalden olmadığını da hissedebiliyorsunuz.

Özetle: Hakkında söyleyebileceğim kötü bir şey yok. Sephora'nın orjinal sitesindeki yorumlar da hep çok güzel. 558 değerlendirme üzerinden 5 üstünden ortalama 4.3 almış, ki bu ne kadar başarılı olduğunu gayet güzel kanıtlıyor.

Tek eksisi çok yüksek denebilecek olan fiyatı, o da 121 lira. Fakat indirime denk gelme fırsatınız olursa en azından %10 indirimle alıp bir deneyebilirsiniz.

Sizden bu rimeli kullananlar var mı? Yorumlarınızı bırakmayı unutmayın!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Teşekkürler Bengisu.. Bende nişan alışverişimde almıştım, 4 aydır kullanmaya kıyamadım. Mac maskara kullanıyorum bitti şimdi bu maskarayı kullanmaya başlayacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. Bugün itibariyle bu rimeli almış bulunuyorum. Bahsettiğiniz tüm özellikler mevcut. Akmıyor, dağılmıyor, en önemlisi gözlerim hassas olduğu için yakmıyor. Ayrıca gün içinde de istediğiniz zaman tekrar tekrar sürebiliyorsunuz, yarı-ıslak görüntüsünden hiçbirşey kaybetmiyor. Ben çok beğendim, inşallah devam ederim.

    YanıtlaSil
  3. 121 lira kısmı beni hüzünlendirdi :(

    YanıtlaSil

Lütfen link içeren yorumlar bırakmayın, onaylanmayacaktır. Zaten konu hakkında bırakacağınız yorumlar üzerinden profilinize bakılabiliyor.
Anlayışınız için teşekkürler :)